Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

PostHeaderIcon Η ΚΑΝΤΙΩ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΝ ΙΠΠΟΚΑΜΠΟ

The new best thing του Ελληνικου Ιπποδρομου.Σε ενα χωρο που η κατρακυλα του δεν εχει σταματημο,σε εναν χωρο που οσοι τον αγαπαμε,ψαχνουμε για νεους ηρωες,ειτε αυτα ειναι αλογα ειτε αυτοι ειναι τζοκευ,η Καντιω Βουτσινου αποτελει οαση.Ταλαντουχα αμαζονα,με το μελλον να της ανηκει και με ενδιαφερουσες αποψεις οποτε ανοιγει το στομα της.Ας την παρακολουθησουμε...
-Πως αποφασισες να γινεις τζοκευ;Εχεις αλογα στη Συρο.Επαιξε ρολο αυτο στην αποφαση σου;

-Η επαγγελματικη αποκατασταση στα αλογα.Εχω ακομη το πρωτο μου αλογο.Ειναι σημερα 23 χρονων και το εχω μαζι μου.Αυτο που μετρησε για να γινω τζοκευ ηταν το παθος μου και η αγαπη μου για τα αλογα.Ολα τα υπολοιπα ερχονται δευτερα

-Ειναι μειονεκτημα το οτι αρχισες αργα την καρριερα σου;

-Η αληθεια ειναι οτι πολλες φορες νιωθω οτι εχασα πολυτιμο χρονο.Αν ειχα ασχοληθει νωριτερα,ισως τωρα να ειχα εξασφαλιστει οικονομικα και τα πραγματα στη ζωη μου να γινοντουσαν αντιστροφα.Αλλα απο την αλλη νιωθω ευλογημενη για τα οσα εζησα μεχρι σημερα κοντα στα αλογα γιατι εμαθα πολλα απο αυτα,που σε διαφορετικη περιπτωση θα μου ηταν αγνωστα

-Σε φλερταρουν οι συναδελφοι σου;

-Το παραξενο θα ηταν να μην υπαρχει παραλληλο φλερτ.Φυσικα και υπαρχουν οι στιγμες που μας κανουν να χαμογελαμε και το φλερτ ειναι μια απο αυτες,αρκει να ειναι καλοπροαιρετο και οχι χυδαιο και πονηρο

-Τι πρεπει να αλλαξει στον ιπποδρομο για να βρει τη χαμενη του αιγλη;

-Να τον πουλησουμε και να τον φτιαξουμε απο την αρχη,αυτη τη φορα στο παλιο αεροδρομιο,στο Ελληνικο.Αφου ομως δε γινεται αυτο,τουλαχιστον να παει σε χερια που θα εκτιμησουν πρωτα απο ολα τις ιπποδρομιες σαν αθλημα και να τις αναδειξουν ξανα με διαφορα μεσα και τροπους

-Θα ιππευες ποτε στο εξωτερικο;Διεξαγωνται στη Γαλλια κουρσες αποκλειστικα για αμαζονες.Θα δηλωνες συμμετοχη;

-Φυσικα και θα ιππευα.Κανονικα,κατα τη γνωμη μου,ολοι οι αναβατες θα επρεπε να ιππευσουν εστω και μια φορα στο εξωτερικο για την εμπειρια και μονο.Τουλαχιστον αυτοι που βλεπουν τη δουλεια τους ως καρριερα.Εχουμε πολλα να μαθουμε ο ενας απο τον αλλον,ποσο μαλλον η μια χωρα απο την αλλη

-Νιωθεις ατυχη που δεν εζησες τις χρυσες εποχες του Δελτα;

-Πολυ ατυχη.Ακουω τις ιστοριες που διηγουνται ολοι και ζηλευω που εμεις πλεον εργαζομαστε σε ενα τοσο διαφορετικο και ψυχρο κλιμα

-Τι κινητρα θα πρεπει να δωθουν στους μαθητευομενους τζοκευ;

-Καλυτερο ασφαλιστικο και καλυτερες απολαβες.Οι μαθητευομενοι σημερα νιωθουν σα μεταναστες σταυλιτες της δεκαετιας του 80

-Ποιος τζοκευ αποτελει προτυπο για σενα;

-Chantal Sutherland και Mike Smith.Αυτο το ζευγαρι αντιπροσωπευει ακριβως οσα θα ηθελα απο τη ζωη μου τωρα

-Ποιο αλογο σου αρεσει;Ολοι γνωριζουμε τη λατρεια σου για τη Γουωτερ Χεν...

-Θα ηθελα αυτη τη φορα να μην κανω καμια διακριση στα αλογα που εχω αδυναμια.Τα αγαπαω και τα σεβομαι ολα το ιδιο.Υπαρχουν αλογα που δενομαι ιδιαιτερα μαζι τους και ενα απο αυτα υπηρξε η ξεχωριστη Γουωτερ Χεν

-O κοσμος σε αγαπαει και σε θεωρει σταρ.Σε τιμα στο παιχνιδι του.Τι μηνυμα του στελνεις;

-Δε νομιζω οτι ο κοσμος με θεωρει σταρ.Σταρ στον ιπποδρομο υπηρξε ο Σωτηροπουλος,ο Οικονομιδης,ο Μαρινος.Η λεξη αυτη δε μου ταιριαζει καθολου και δεν εχω σκοπο να τη διεκδικησω.Μου αρκει να προσπαθω να κανω καλες εμφανισεις και να μιλανε οι εργοδοτες μου και ο κοσμος με καλα λογια για μενα.Αυτα θα ειναι η ολοκληρωση μου,το να αποκτησω σεβασμο και αγαπη απο τον κοσμο.Ακομα εχω πολυ δουλεια για να το καταφερω αυτο,αφου ακομα ειναι πολυ νωρις

-Eχουν ταβανι οι φιλοδοξιες σου;Φανταζομαι πως οχι,αλλα ποια θεωρεις πως θα ηταν η λαμπροτερη σελιδα της σταδιοδρομιας σου;

-Ευχομαι να καταφερω να βελτιωσω κι αλλο τις ικανοητες μου και καποια στιγμη ισως να συμμετασχω σε μια μεγαλη κουρσα.Ισως καποιο κυπελλο η ακομη και το Ντερμπυ.Νομιζω πως ολοι οι αναβατες το θελουν αυτο,γιατι να μη το θελω και γω;Δεν ξερω αν θα ειμαι ποτε αρκετα καλη για να το καταφερω,αλλα τουλαχιστον για ενα ειμαι σιγουρη...Οτι θα το προσπαθησω!

-Σε ευχαριστω πολυ Καντιω

-Νασαι καλα




.

Blog Archive