Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

PostHeaderIcon ΟΥΤΕ ΘΗΛΥΚΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ!!!


Χρονια πολλα σε ολους οσοι γιορταζετε!Ειστε και πολλοι!
Εχουμε χρονο σημερα οποτε παμε να απαντησουμε σε μερικα μηνυματα που μου εχετε στειλει.Δε θα σχολιασω διθυραμβικα σχολια,ουτε αλλα τυπου κουβανε η γκαντεμη.Απορριπτω και τα της πολιτικης,γιατι ειμαστε σοβαροι ανθρωποι,οπως και τα του ελληνικου ποδοσφαιρου,μιας και δεν εχουν παιξει ακομη Δοξα και Λιβαδεια.Παμε λοιπον...
Ο Μιχαλης απο Νεο Κοσμο με ρωτα τι απεγινε η Σπορτινγκ Φινγκαλ.Η Σπορτινγκ Φινγκαλ ηθελε να κανει συγχωνευση με τη Σελμπουρν.Το πραγμα δεν προχωρησε και ετσι η ομαδα του Δουβλινου επαυσε καθε δραστηριοτητα...
Ο Κωστας απο Κυπρο ρωταει ποτε γινομαστε site,ο Nικος απο τα Τρικαλα αν θα εχουμε προγνωστικα κυνοδρομιων,ο Δημητρης απο Αιγαλεω τι ρολο-εκπληξη θα εχει η Κορινα...
Απαντω και στους τρεις.Συντομα θα τα δειτε ολα...
Ο Πετρος απο Καβαλα ρωταει αν υπαρχει περιπτωση να μπαινει και το προγραμμα των ιπποδρομιων.Μπορεις φιλε να το βλεπεις καθημερινα στο επισημο site του ΟΔΙΕ.Οταν με το καλο γινουμε site θα το εχουμε και εμεις μαζι με τη live μεταδοση των ιπποδρομιων...
Η Χριστινα απο το Βολο με ρωταει πως γινεται να ασχολουμε με φορμουλα1,μπασκετ,ποδοσφαιρο,μπειζμπολ,αλογα και σκυλια και ποσα χρονια ασχολουμαι με τον ιπποδρομο.Κουκλιτσα μου,εγω ψαχνω για σας και μονο τις καλυτερες στοιχηματικες ευκαιριες.Με τον ιπποδρομο ασχολουμαι 17 χρονια(δεν ειμαι μεγαλος παντως)...
Η Ποπη απο το Μαρουσι μου ζηταει να βαλω μια φωτογραφια μου και ρωταει αν ειμαι ελευθερος.Κοριτσι μου,τι φωτογραφια να βαλω;Ουτε θηλυκο κουνουπι δε με πλησιαζει!!!
Εχουμε και στοιχημα αποψε...
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
  • ΑΝΝΑΝ(1)-ΑΛΟΑ(Χ)-ΜΠΡΑΓΚΑΝΤΙΝΟ(2)-ΓΚΟΥΑΡΑΝΙ(1)-ΝΑΟΥΤΙΚΟ(1) σε ξερο παρολι
.

Blog Archive