Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

PostHeaderIcon BACKDOOR

Καλα,ε,με τη φωτο αυτη ενιωσα καλλιτεχνης.Συνδυασα μπασκετ με Κοπα Αφρικα!Φοβερος ε;Ελατε ρε παιδια,μη γελατε,ειμαι και στις μαυρες μου.Το 2013 χαλια μου παει.Καταργηθηκαν τα τσιγαρα μου και αλλαξα μαρκα,καηκε το pc μου,χαθηκαν φακελοι κατα τη μεταφορα του σκληρου δισκου,στα χωρισματα με την αρραβωνιαστικια ειμαι,φανταρος παω,ολα αναποδα,μεχρι και αναποδα φορκαστ σε σκυλια και αλογα.Ελεος πια!Ασε μας πια!Λυπησου μας!Εμας Βρηκες;Που λεει και ο Αιγαλεωτης ο Γιωργος,με κωδικο ονομα Κιρμπυ,ο οποιος εχει κανει ζευγαρια να παυουν να φιλιουνται,αγιασμους να σταματανε και θαμωνες μπαρ να βγαινουν εξω απο τις φωνες του εν ωρα ιπποδρομιας...
Και μιας και τον ανεφερα τον Κιρμπυ που δε θελει να τον φωναζω ετσι,γιατι το Ηνωμενο Βασιλειο ειναι ενα μεγαλο αδελφατο,κατα τη γνωμη του θυμηθηκα τον Κρητικο και τον Χρησταρα.Ασπονδοι φιλοι που συμφωνουν σε ενα μονο πραγμα.Ο Χρησταρας δεν παιζει αγγλικες ιπποδρομιες και αγγλικες ομαδες,επειδη λεει οταν κερδιζουν φιλιουνται στο στομα για να πανηγυρισουν,ενω ο Ρεθυμνιωτης λεει πως οι Αγγλοι ειναι ενας λαος που μια ζωη ζει γονατιστος παρακαλωντας για κρεας...
Ωραια πασα στον ΑΓΟΡ,backdoor!Ερμαιο στις ορεξεις των δελφινιων η Καβαλα,το -10,5 στο χαντικαπ δεν αποτελει εμποδιο...
Η μπομπα της ημερας ερχεται απο την Κυπρο.Καιρος δεν ειναι να κανει μια ηττα η Ανορθωση.Πολλοι Ελληνες στην Κυρια,αρκετοι επισης στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΛΕΜΕΣΟΥ,παω εκ του πονηρου...
Κλεινω το παρολι με ΦΕΓΕΝΟΡΝΤ.4,50 το διπλο σε παραδοσιακο ντερμπι με τον Αγιαξ;Λιμανι και ας χασω...
Σε τριαδα...
.

Blog Archive