Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

PostHeaderIcon H MONH AMΦΙBOΛΙΑ

Ο Ιπποκαμπος επεστρεψε!Καλα,μη χεστητε απο τη χαρα σας,αδεια ορκωμοσιας ολιγοημερη πηρα,οποτε επεστρεψα μηπως και βγαλουμε κανενα χαρτζιλικι,εγω για το ΚΨΜ και εσεις για τα εξοδα σας που διογκωνονται καθημερινα...
Ηθελα να γραψω,με το που μπηκα σπιτι,αλλα δεν ηξερα αν θα ειχα ακομη οικειοτητα με το πληκτρολογιο.Δοκιμασα,οι αμφιβολιες μου διαλυθηκαν και ναμαι!
Αν με ρωτησετε για βαθμολογιες,κινητρα και τα λοιπα,θα ειμαι ψευτης αν απαντησω.Δεν εχω επαφη με το αθλημα,οποτε θα πονταρω στις αγαπημενες μου ομαδες.Και μην κανετε πικροχολα σχολια απο μεσα σας.Παναθηναικο δεν ακουμπαω,ουτε στο ποδοσφαιρο,ουτε στο μπασκετ...
Τα λεμε αργοτερα,με ελληνικες ιπποδρομιες,γαλλικα κριθαροκινητα και τα νεα μου απο τον στρατο...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΑΓΟΡ-ΦΕΓΕΝΟΡΝΤ-ΚΕΡΕΤΑΡΟ-ΚΙΛΜΕΣ σε ξερη τετραδα
.

Blog Archive