Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

PostHeaderIcon ΣΠΙΤΙ ΑΧΟΥΡΙ

Μια μετακομιση μονο προβληματα σου δημιουργει για αρχη.Ουτε internet,σπιτι αχουρι,πραγματα απο εδω,πραγματα απο κει,επιπλα μες τη μεση,ρουχα δεξια και αριστερα,ενας γενικος χαμος.Τελος παντων.Αντε να τελειωνει και το φανταριλικι να μπω σε μια σειρα και με τις αλλες εκκρεμοτητες που εχω γιατι εχω παει πολυ πισω στη ζωη μου.Ουτε πτυχιο,ουτε λεφτα στην τραπεζα,ουτε σπιτι στο ονομα μου,ανυπαντρος και ανεργος στα 28 μου...
Εχω ξεχωρισει καποια ματσακια για σημερα.Βλεπω το διπλο της ΣΛΙΓΚΟ ΡΟΒΕΡΣ,το goal στο Ντερι-Σεντ Πατρικς,νικη της ΓΚΡΕΜΙΟ και τη μπομπα της ΜΠΕΡΙ στην εδρα της Πορτ Βειλ...
Αυριο με υγεια,ελπιζω το σημα να μη μου κανει νερα και να ειμαστε ξανα μαζι...
.

Blog Archive