Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

PostHeaderIcon ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ ΔΕΝΤΡΑ!ΠΑΝΤΟΥ;

Μπηκαμε σε χριστουγεννιατικο κλιμα με στολισμενα δεντρα,βολτες στην Ερμου,για οσους μενουν στην Αθηνα,κοιταμε βιτρινες διοτι λεφτα για ψωνια δεν υπαρχουν και οσοι εχουν περιμενουν τις εκπτωσεις και σε μια ατμοσφαιρα που την περιγραφει ενα πρωτοσελιδο της εφημεριδας του Contra Channel που το διαβαζα,ενω περιμενα στη σταση το λεωφορειο.Σκοταδι,πεινα και κρυο σκεπαζει ολη τη χωρα,στις χειροτερες γιορτες μετα την Κατοχη.Εγω πολλα δημοσιευματα τα θεωρω υπερβολικα.Αλλοι πουλανε λαικισμο,αλλοι μυθοπλασιες,με στοχο τα περισσοτερα φυλλα.Αλλα την εποχη που ολοι διαθετουν internet σπιτι τους,ποιος θα παει να αγορασει φυλλαδα;Μονο οσοι δεν εχουν υπολογιστη ή κατι τυποι που θελουν να πιουν το καφεδακι τους διαβαζοντας την Ελευθεροτυπια και τη Sportday.Προσωπικα μετα το κλεισιμο του Φιλαθλου ξενερωσα και δε διαβαζω εντυπο τυπο.Συνηθιζα να παιρνω και περιοδικα οπως το Free,το Penthouse,το Playboy,το Παναθηναικο Τριφυλλι και το 4-4-2,ομως ολα κοπηκαν μαχαιρι.Το να συνδεεσαι με καποιους αρθρογραφους,χωρις να τους γνωριζεις προσωπικα ειναι εντυπωσιακο.Εγω μεγαλωσα με Γεωργιου,Αποδυτηριακια,Παρασκευα,Μπαζινα και αργοτερα Γαλουπη.Και οταν μου ελειψαν καταλαβα την αξια τους...
Ξεφυγα!Η αληθεια ειναι πως αντιστοιχο κειμενο ισως εχω ξαναπαραθεσει σε εσας,ομως μου αρεσει να γραφω και δεν το κρυβω.Δεν θυμαμαι τα γραπτα μου,σβηνω καθε μερα απο το μυαλο μου και κραταω μονο ισχυρες αναμνησεις απο την καθημερινοτητα μου.Γιατι αν δεν εχεις παρελθον,δε μπορεις να μιλας για μελλον...
Αντε παλι,γυρναω στο θεμα μας γιατι οι αμπελοφιλοσοφιες μου πιανουν χωρο...
Τι παιζουμε τη Δευτερα;Τον υψηλο ασσο της ΝΑΣΙΟΝΑΛ ΜΑΔΕΙΡΑ.Οι νησιωτες μου ειναι
ιδιαιτερα συμπαθεις απο την ημερα που πηρα συνεντευξη απο την Τζουλιανα Τιαγκο(αγκαλιαζει τον πιτσιρικα στη φωτο,διπλα απο την ξανθια συμπαικτρια της),τη μαυρη γαζελα που επαιξε βολλευ για ενα διαστημα στους Ιωνες...
To δευτερο σημειο ειναι ο ασσος της ΕΣΤΟΡΙΛ που υποδεχεται την Ζιλ Βιθεντε.Οι γηπεδουχοι παραμενουν στα  ψηλα πατωματα της βαθμολογιας αν παρουν το τριποντο....
Σε δυαδα...
.

Blog Archive