Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 26 Απριλίου 2014

PostHeaderIcon ΑΜΑ ΤΗ ΣΤΡΙΜΩΞΩ ΧΑΛΑΛΙ ΤΗΣ

Για τον Μητρογλου και τον Καραγκουνη ρε γαμωτο.Η ΦΟΥΛΑΜ θα κανει γατακια τις τιγρεις της Χαλ.Σε μονο αποδεκτο.Ετσι το βλεπω...
Οχι,δεν εχει Ιαπωνια σημερα.Αφενος ψαχνω για δουλεια,αφετερου η κοπελα μου με ξεποδαριασε.Κατι Ερμου,κατι Πλακα,κατι Αττικα.Δεν ειμαι εγω για shopping therapy...
Θελω να παω και ΟΑΚΑ αλλα θα περιοριστω σε OTE TV.Αλλο παλι και τουτο.Δυο μερες τωρα δε μπορω να δω Παναθα σε ποδοσφαιρο και μπασκετ σε ελευθερο καναλι...
Καλυτερα γιατι διασυρθηκαμε απο την Τσσκα στο μπασκετ,ομως ειμαι υποχρεωμενος να παω στο καφενειο αποψε για τον τελικο.Και να κερασψ γνωστους και να παρω κανα τσιπουρο με μεζε για μενα-στα Τρικαλ το τσιπουρο πληρωνεις αλλα ο μεζες ερχεται δωρεαν- και να αφησω και πουρμπουαρ στη σερβιτορα που μου κουναει το ομορφο κωλαρακι της...
Αμα τη στριμωξω στις τουαλετες την Αλβανιδα χαλαλι της και θα της δωσω και παραπανω...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΦΟΥΛΆΜ-ΧΑΛ 1,σε μονο αποδεκτο
.

Blog Archive