Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 25 Μαΐου 2014

PostHeaderIcon ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Δεν ειμαι ο πλεον καταλληλος για να μιλησω για τον χτεσινο τελικο του Τσαμπιονς Λιγκ.Ειμαι απο τους ατυχους των μεγαλων διοργανωσεων στα σπορ,οπως οι ντελιβεραδες στα φαγαδικα και τοσοι αλλοι,καθως εκεινη την ωρα ειμαι αναγκασμενος να δουλευω...
Οποτε ψαξτε αλλου για αναλυσεις κλπ.Εγω προσωπικα μολις ξυπνησα πηγα και πηρα εφημεριδα απο το περιπτερο για να ενημερωθω,οπως εκανε και η κοπελα της φωτογραφιας...
Στα δικα μας,οι Σεντ Πατρικς δεν ηταν αγιοι την Παρασκευη και αμαρτησαν με την ηττα απο την προτελευταια Λιμερικ,το πρωι του Σαββατου αργησα να ξυπνησω και δεν αναρτησα την τριαδα Κοφου,Ουραβα και Ναγκογια,με αποτελεσμα να την πληρωθω χωρις να σας ενημερωσω,καθοτι ειχα προνοησει και πονταρα αποβραδις,ενω το βραδυ λογω φορτου εργασιας δεν ανεβασα προταση για τον τελικο,η οποια επιβεβαιωθηκε και στην πραξη:Χ στην κανονικη διαρκεια και κατακτηση οποιασδηποτε εκ των δυο στην παραταση.Φυσικα ολα αυτα δεν εχουν σημασια.Τα γραφω ομως για να δειτε κι εσεις τι μας κανει καμια φορα το κακο ματι.Η μυστικοπαθεια μπορει να φερει θετικα αποτελεσματα καμια φορα.Αν δεν πιστευετε τις σαββατιατικες επιδοσεις μου,περαστε μια βολτα απο την Ακροπολη,ωραιο καιρο εχει αλλωστε,και ρωτηστε τους θαμωνες του πρακτορειου τυχερων παιχνιδιων επι της οδου Αρειοπαγιτου...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΜΟΝΤΕΝΑ-ΣΙΕΝΑ-ΚΟΡΙΤΙΜΠΑ σε τριαδα


.

Blog Archive