Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 16 Αυγούστου 2014

PostHeaderIcon ΑΠΟ ΠΑΡΤΥ ΣΕ ΠΑΡΤΥ

Απο Μαρια σε Παναγιωτα και απο Παναγιωτα σε Δεσποινα παει η σημερινη μερα και εχω ξεφραγκιαστει σε γλυκα,λουλουδια,μπλουζακια και τα λοιπα.Και αντε να βρεθεις σε κανενα παρτυ οπως αυτο της διπλανης φωτογραφιας(περασε η δωδεκατη βραδυνη,οχι τιποτε αλλο,μας βλεπουν και παιδακια που παιζουν στοιχημα και θα ρωτανε τον μπαμπα τους:"Μπαμπα,τι ειναι αυτο;").Θα μου πεις πλεον τα παιδακια βλεπουν τσοντες απο τα 8 τους για να μην πω απο κουνια ενω εμεις τελειωσαμε το γυμνασιο και μετα πηγαμε μπουρδελοτσαρκα...
Κλεινω αυτη την παρενθεση και ανοιγω μια αλλη.Ξερετε πως δεν μου αρεσει να περιαυτολογω,ομως μετα το πιασμενο μονο της Κορκ,διαπιστωσατε και εσεις και εγω οτι τα μονα μας πανε καλυτερα.Ειδικα απο τη στιγμη που και καλοπληρωμενα ειναι και με βαση τα στατιστικα μου επιβεβαιωνονται σε ποσοστο 80%!!!Τα παρολι,οι τριαδες και οι δυαδες μας χαλανε τη μανεστρα,αλλα μυαλο δε βαζω...
Οποτε επιτρεψτε μου μια μικρη νυχτερινη τρελα,ισως και επειδη τα σφηνακια,τα ουισκυ και οι τεκιλες που κοπανησα στις μεχρι στιγμης 3 κοινωνικες εκδηλωσεις που εχω παρεβρεθει μεχρι στιγμης,με κανουν να θελω να γραψω και να παιξω,πριν εξορμησω στο επομενο σπιτι που με εχουν καλεσει για να φαω παστα...
Ευχαριστη εκπληξη η ομαδα μου στο Μεξικο μεχρι στιγμης,η ΚΕΡΕΤΑΡΟ,αδυναμη απο τη μεση και μπροστα η Βερακρουζ,οι γηπεδουχοι θα βρουν τον τροπο να επιβληθουν,εστω κι αν οι φιλοξενουμενοι ειναι σφιχτοι στην αμυνα...
Σε δυαδα με την ΤΙΧΟΥΑΝΑ που στην ιδιαιτερη εδρα της θα επιχειρησει να σπασει το ροδι κοντρα στην Τζαγκουαρες που στεκεται καλα εως τωρα,αλλα εχει κενα πισω...
Τα λεμε με τα αυριανα...
.

Blog Archive