Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

PostHeaderIcon ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ

Το εχω παρει αποφαση οτι ο Μαρτης δεν ειναι ο μηνας μου.Ναι μεν ηρθε η ανοιξη,στην τσεπη μου ομως εχει πεσει βαρυχειμωνια.Και οπως εχω ξαναπει,τι βρεγμενος τι μουσκεμα,οποτε μεχρι τελος του μηνα ψαχνουμε τρια μεγαλα αουτσαιντερ ή παρολι για να ρεφαρουμε.Δυσκολο,οχι ομως και ακατορθωτο...
Τουλαχιστον ας απολαυσουμε τη χασουρα μας οπως απολαμβανουν το παιχνιδι οι κοπελες της φωτογραφιας,που απαλλαγμενες απο περιττα οπως καλαμιδες,σορτσακια,εξαταπα και λοιπα,ξεδιπλωνουν τις αρετες τους στο χορταρι...
Σημερα θα παιξω δυαδα ισοπαλιων.Στα ματια μου Ντε Χααγκ και Χερακλες μοιαζουν ισοδυναμες και πιθανοτατα θα μοιραστουν βαθμους και εντυωπσεις στο μεσημεριανο ολλανδικο.Σταυρο βλεπω και στο τσεχικο(καλοριζικο στο κουπονι του Οπαπ Χραντετς Κραλοβε-Μποεμιανς Πραγας.Οι πρωτευουσιανοι κανουν ζημιες εκτος εδρας,ενω οι γηπεδουχοι δινουν μαχη για την αποφυγη του υποβιβασμου.Κι εδω λοιπον βλεπω αλληλοεξουδετερωση...
.

Blog Archive