Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

PostHeaderIcon ΔΕ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΣΤΟ ΥΨΟΜΕΤΡΟ

Αναρωτιεμαι αν θα εχανε το προβαδισμα στη Γερμανια η Μαντσεστερ αν ειχε προπονητη τον Σερ Αλεξ.Τελος παντων,ισως να μην επρεπε να παιξω χτες,τραβηγμενο απο τα μαλλια το bet,ειδα το τυρακι στο 4,80 της Snai,δεν ειδα το τυρακι ομως...
Αρχικα εκανα σκεψεις για τη Μπατε Μπορισοφ,τυφλο πονταρισμα ομως που ενισχυεται απο τη συμπαθεια μου στις Λευκορωσιδες.Επειτα σκεφτηκα το σεναριο αποκλεισμου της Τσελσι με στοχο την κατακτηση του Γιουροπα Λιγκ που οδηγει στο ερχομενο Τσαμπιονς Λιγκ.Κι εδω ομως καπου κολλαω...
Παμε λοιπον σε παρολι και πιο συγκεκριμενα σε τριαδα.Βαση μου η ΙΝΤΕΠΕΝΤΙΕΝΤΕ ΣΑΝΤΑ ΦΕ στην οποια εχω αφιερωσει και τη φωτο του κειμενου.Νομιζω πως η Ουρακαν δεν θα αντεξει στο υψομετρο και θα λυγισει.Οπως αφυσικο μου φαινεται και το εντος εδρας αηττητο της Βιρτους Λαντσιανο.Πιο μεγαλο μεγεθος ασφαλως η ΚΑΛΙΑΡΙ,εκτιμω πως θα κανει διπλο.Κλεινω με τον κινδυνο να με τρολαρουν αυριο οι φιλοι μου οι γαυροι.Η ΑΡΣΕΝΑΛ δεν ξερω αν θα προκριθει,ομως ξεχειλιζει απο ποιοτητα και μπορει να παρει το τριποντο στο Γεωργιος Καραισκακης.Ο Βενγκερ θα στηριχθει στον Ζιρου για να χτυπησει στο κεντρο της αμυνας του Ολυμπιακου που δεχτηκε τρια πληγματα απο τον Πανθρακικο.Φαντασου...
.

Blog Archive