Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

PostHeaderIcon TOY BAΛΕΝΤΙΝΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΖΟΓΑΡΟΥΜΕ

Του Βαλεντινου σημερα και ο ερωτας γιορταζει κι εμενα το πουλακι μου το πατωμα κοιταζει!!!Ετσι λεει ενας φιλος μου που κυριολεκτικα εχει να γ@μησει 14 μηνες που λεει και το τραγουδι.Αυριο θα εχω και κειμενακι,με αφορμη την ημερα,σημερα λογω ανωτερας βιας δεν προλαβαινω...
Με τη δικη μου Βαλεντινα χαμενη στο τριγωνο βαλτικες ακτες,εμπολεμη ουκρανικη ζωνη και ρωσικη στεππα,ας δουμε τι παιζουμε σημερα.Εσας σκεφτομαι να βγαλετε τα εξοδα για το μωρο σας για να σας φερθει αργοτερα οπως η κοπελα της φωτογραφιας.Ο εισαγομενος αγιος της αγαπης ειναι για να δουλευουν ανθοπωλεια και ζαχαροπλαστεια,με τις Ανθη Φυτα και Δωρα Μπαμπου να κανουν χρυσες δουλειες...
Στο φιλοξενο Βερολινο,στην πιο φτωχη ποδοσφαιρικα ευρωπαικη πρωτευουσα η ΜΟΝΑΧΟ 1860,κατοχος της φανελας της ειμαι,να το ξερετε,παιζει ρεστα παραμονης.Πονταρω στο 3,50 που πληρωνουν τα λιονταρια...
Ανοιγω το παιχνιδι μου σημερα,οπως και χτες και πονταρω στο +0,75 της ΛΕΣΤΕΡ στη δοκιμασια τιτλου με την Αρσεναλ στο Εmirates.Oι αλεπουδες δινουν 3,50 -επισης- στο ασιατικο χαντικαπ...
Παμε και σε τριτο μονο,το διπλο της ΝΙΕΤΣΙΕΝΤΖΑ στην εδρα της Λεχ Ποζναν στην επανεναρξη του πολωνικου πρωταθληματος μετα τη χειμερινη διακοπη.Το βρηκα σε μια εταιρια στο 7,66 οταν γενικα η ταση κυμαινεται πλεον στο 4,70...
.

Blog Archive