Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 5 Απριλίου 2016

PostHeaderIcon ΟΜΠΡΕΛΑ

Νιωθω σαν να εβρεχε σκατα σημερα και εγω να κραταγα ομπρελα.Δηλαδη να το ειδα χτες στον υπνο μου και τα ονειρα με τα σκατα ξερετε οτι βγαινουν αληθινα.Δεν μπορει λοιπον ολη τη χρονια να κυνηγαω τα διπλα των Βερονα και Παρι,κυριως της δευτερης και να τα κανουν αποψε και οι δυο.Και εγω απο τις 7.30 το απογευμα να ασχολουμαι με τις αυριανες ιπποδρομιες απο το Pont De Vivaux και το Pontefract που δεν υπαρχει στο χαρτη του Γιορκσαιρ...
Aμ το αλλο χτες με την Αλμερια;Στο 93΄με πεναλτι να δεχεται την ισοφαριση και η Γουαδαλαχαρα να πεταει τετραμπαλο;Τι αμαρτιες εχω κανει;
Σημερα,αν και ελεγα να απεχω,ειμαι μεταξυ ΚΙΛΜΕΣ και ΑΡΙΚΑ ΝΤΕ ΜΑΡΚΟΣ.Θα δωσω ενα κλικ στο χιλιανο.Παιζει με την Ουνιον Εσπανιολα η ΑΡΙΚΑ που ψαχνει βαθμους για να ξεφυγει απο τις τελευταιες θεσεις.Περιεργο το κλιμα στους γηπεδουχους,φανταζομαι τον Μαρκο να κανει σεξ σε μια σπανιολα,θελει και λιγο τρελα το στοιχημα...
Να πω και δυο λογια για το αλλο;Η Κιλμες μου αρεσε με τον τρελαρα τον Λομπαρντι τεχνικο,ειναι σε φορμα η ομαδα,αλλα ισως η διακοπη της εκοψε τον ρυθμο,την ωρα που η Χιμνασια Λα Πλατα αλλαξε τεχνικο...
.

Blog Archive