Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

PostHeaderIcon 2-0 ΣΤΟ 88'

Η ταλαιπωρια των Αθηναιων και γενικα των κατοικων της πρωτευουσας τελειωσε μαζι με το ταξιδι του Ομπαμα στη χωρα μας,ελπιζω να τελειωσει και η ταλαιπωρια η δικη μας,η στοιχηματικη,εχω παρει κοσμο στο λαιμο μου το Νοεμβριο και πρεπει να μας ρεφαρω.Στον ιπποδρομο δεν εχετε παραπονο,αλογομουρηδες και φιλιπποι,κανω ο,τι μπορω και ο,τι πρεπει.Απο ρεπορταζ και προγνωστικα,σας προσφερω στο πιατο το καλυτερο δυνατο.Μην ξεχνατε πως δεν ειμαι δημοσιογραφος,ουτε κονομαω απο την ολη ιστορια,το κεφι μας κανουμε στο στοιχημα,ο ιπποδρομος ειναι αλλο κομματι,εχει αλλες παραμετρους και τα πρωιμα bet μπορει να σε ξεφτιλισουν.Γενικα,τα προγνωστικα μπορουν να σε διασυρουν,διασημο,πλουσιο και θεο δε θα σε κανουν ποτε,αρα πρεπει να εχεις ατσαλινα νευρα,γερο στομαχι και γενικα πολλες αρετες για να κατσεις να γραψεις ή για να κανεις εκτιμησεις.Στην τελικη,η ΕΜΥ δε βρισκει τον καιρο,εμεις μπορουμε να βρουμε ενα κωλοπαιχνιδο στη 2η Νορβηγιας ή ενα φορκαστ σε βαρυ στιβο σε ιπποδρομιο της γαλλικης επαρχιας;
Η ΚΕΜΠΡΙΤΖ αδικειται απο τις αποδοσεις αποψε και απο τη συνολικη της φετινη εικονα,οποτε παιζω διπλο στο γηπεδο της Ντοβερ,στον επαναληπτικο του Κυπελλου...
Σε δυαδα με την ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ.Ιντερ Τουρκου,Ιντερ και η ομαδα του Πορτο Αλεγκρε μονο γουρι δε μου φερνουν,ειμαι ικανος να καλυψω το bet ακομη και αν ειναι 2-0 υπερ των γηπεδουχων στο 88'.Ψιλοαδιαφορη η Ποντε Πρετα,μεγαλη ομαδα η ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ για να υποβιβαστει...
.

Blog Archive