Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

PostHeaderIcon ΤΑΜΙΑΣ ΣΕ ΣΤΡΙΠΤΙΤΖΑΔΙΚΟ

Απο νωρις μειναμε εξω τη Δευτερα,τα Γιαννενα δεν θα γινουν η Λεστερ της Ελλαδας,ελπιζω
τουλαχιστον να νικησουν τον Ολυμπιακο στις Ζωσιμαδες,μπας και γινει ο Μαρινος ο νεος Κυραστας."Ουζουνιδη να το ξερεις,το πρωταθλημα εσυ θα μας το φερεις" λοιπον και χτυπαω το κεφαλι μου στον τοιχο,τοσο γιατι μεσοβδομαδα δεν ανεβασα αναρτηση για τις μπαλες,αλλα και επειδη δεν επαιξα.Δεν εχει σημασια να σας πω φυσικα πως οτι διατυμπανιζα στο πρακτορειο εγραφε,την Πεμπτη για παραδειγμα ο Θωμας ο οδοντιατρος δεν με αφησε να παιξω την τριαδα Αλκμααρ,Μαντσεστερ Γιουναιτεντ και Γανδη,θα εβαζα και τον Παοκ που μου προτεινε ο φιλος μου ο Κωστακης,απο υπαλληλος σε μαγαζι με εκκλησιαστικα εγινε ταμιας σε στριπτιτζαδικο,αυτα ειναι φιλε μου,δουλεια και διασκεδαση.Αν και νομιζω πως θα ηθελε να ειναι on stage με γυναικες σε κατασταση αμοκ απο κατω(οπως οι κυριες στη φωτο).Τελος παντων,να μην ξεφευγουμε την Τριτη ειτε επαιζα Ντιναμο Κιεβου,ειτε επαιζα τους πιτσιρικαδες της Μπραιτον,ειτε επαιζα την Σεντ Μιρεν,θα κερδιζα,ενω η νικη της Λεγκια ή η δυαδα Κοπεγχαγη και μη ηττα της Ντορτμουντ θα με πληρωνε την Τεταρτη.Παντως για να ειμαι ειλικρινης,ολα εμειναν σε προφορικο επιπεδο και σαν ιδεες,ουτε κυκλωμενα στο κουπονι,ουτε παιχτηκαν,ουτε ανεβηκαν σαν προτασεις,οποτε τι συζηταω και χρονοτριβω;
Aποψε,ολοι θα περιμεναν να δωσω Αλμιρε και Φενλο,εγω ομως παω με την ΑΖΑΞΙΟ στο ντερμπι της Κορσικης με την Γκαζαλεκ.Στο 4,40 πονταρω στο διπλο...
.

Blog Archive