Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

PostHeaderIcon ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΛΙΚ

Εχω πολυ καιρο να γραψω για μπαλες.Λιγο τα ξενυχτια,λιγο οι υπερωριες στη δουλεια,λιγο τα γκομενιλικια και ο ιπποδρομος,προσθεστε και το οτι δεν μου κανουν κλικ τα ματς του κουπονιου το τελευταιο διαστημα,οποτε καταλαβαινετε γιατι απειχα.Σημερα,εχω κυκλωσει στο κουπονι μου τις ΝΟΥΕΒΑ ΣΙΚΑΓΟ και ΤΣΑΚΑΡΙΤΑ(στη φωτο η Κλαουντια,φανατικη οπαδος της) που συνεχιζουν την προσπαθεια τους για ανοδο στην 1η κατηγορια της Αργεντινης.Αμφοτερες πιστευω πως θα προχωρησουν αποψε με νικες.Σε τριαδα με τη ΝΤΙΝΑΜΟ ΜΙΝΣΚ.Τοπικο ντερμπυ με την Μινσκ,πλειοψηφια οι οπαδοι των φιλοξενουμενων που δε θελουν  να βρεθουν απο νωρις μακρυα απο την κορυφη...
Ισως θα επρεπε να προσθεσω και τη Ντιναμο Μπρεστ,αλλα θα περιορισθω στις τρεις προαναφερθεισες...
Κουτσομπολια και αχρηστες ειδησεις συντομα,με την πρωτη ευκαιρια για την ακριβεια...
.

Blog Archive