Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

PostHeaderIcon ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ

Kαιρο δεν εχουμε να ασχοληθουμε με την πορτοκαλι σπυριαρα;Αχρηστα νεα και κουτσομπολια,καποια πηγαν πισω λογω Μουντιαλ,πριν δουμε τι παιζουμε σημερα...

-O Tζειμς Χαρντεν μπορει στην ομιλια του να απεσπασε τα χειροτερα σχολια,το ντυσιμο του να ηταν εξεζητημενο,στην απονομη του βραβειου του,ομως ηταν ο MVP του ΝΒΑ για την περιοδο που μας περασε...
-Τον ακολουθησε στις...ενδυματολογικες επιλογες ο πιο βελτιωμενος παικτης της περασμενης χρονιας,ο Βικτορ Ολαντιπο...
-Η Ελλη Κοκκινου(φωτο) αναπολει την εποχη που ειχε σχεση με τον Γιωργο Μπογρη...
-Η Αννα Πρελεβιτς ζει τον ερωτα της με τον Ιωαννη Παπαπετρου...
-Στη Συρο ξεκουραζεται αυτη την περιοδο ο υπαρχηγος του Ολυμπιακου Γιωργος Πριντεζης...

Δεν εχω καθαρο μυαλο ή εχω γκινια αυτη την περιοδο.Χτες θα μπορουσα να μαντεψω μεχρι και το σκορ της νικης της Ιντερνασιοναλ ή να κολλησω στις Κορκ,Χαμαρμπι την Τορπεντο Ζοντινο και να τελειωνω νωρις.Εβαλα τα δυο βραζιλιανικα και την πατησα.Σημερα το σωστο παιχνιδι θα ηταν Παοκ και Αστανα,ελα ομως που ειμαι εργαζομενος,ουτε κοπροσκυλο ειμαι,ουτε γονεις εφοπλιστες εχω για να σερφαρω ολη μερα στο ιντερνετ.Απο τα μεταμεσονυκτια με ενθουσιαζει μονο η ΚΡΙΣΙΟΥΜΑ και παλι οχι και τοσο πολυ.Ομως η τιγρης δινει εξαποντο σωτηριας με την Κλαμπ Ντε Ρεγκατας,παλευει σε ολα τα ματς,ενω η γηπεδουχος απο την αλλη μερια δειχνει ντεφορμε.Μοιρασμενη η παραδοση την τελευταια εξαετια,το διπλο εχει καβαντζαρει το 4...
.

Blog Archive