Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 27 Αυγούστου 2018

PostHeaderIcon ΤΑ ΤΡΟΜΕΡΑ ΜΩΡΑ ΤΟΥ ΔΩΝΗ

Το λαθος μου ειναι που δεν πιστεψα χτες την ομαδα μου,τον Παναθηναικο.Ποιος;Εγω που διατυμπανιζα μετα την κληρωση του πρωταθληματος πως το τριφυλλι θα εχει 0 βαθμους.Θα εχει σβησει την ποινη των εξι βαθμων δηλαδη.Εγω που ελεγα,που ειναι τα πιτσιρικια του πατερα Δωνη,με Διουδη κατω απο τα γκολποστ,με Οικονομου,Κολοβετσιο,Κουλιμπαλι,Ινσουα στην αμυνα,με Κατσε -κατσε καλα Ιπποκαμπε,δεν ηταν στην αποστολη- και Κουρμπελη στα χαφ,με Μουνιε και Χρηστο Δωνη στην επιθεση.Η κοπελα της φωτογραφιας με την πρασινη μπλουζα εμφανιζεται σκεπτικη.Ετσι σκεπτικος εμφανιστηκα κι εγω και διεγραψα το τελικο κειμενακι χτες και πηγα σε παρολι που δεν εχει σημασια αν περασε ή οχι.Επαιξα λαθος.Αυτο μετραει.Και εδω εχουμε πει πως δεν πρεπει να πονταρουμε λανθασμενα...
Χτες η Ντιναμο Μινσκ δεν μας εκανε το χατιρι,θα μπορουσα στη θεση της να ειχα βαλει τη Βικτορια Πλζεν.Σημερα,οι δυο ομαδες της Κωνσταντινουπολης -κι ασε τη φιλη μου τη Σιγκντεμ την Τουρκαλα και τους συμπατριωτες της να τη λενε Ινσταμπουλ- αποτελουν στηριγμα,η ΧΑΜΑΡΜΠΙ περνα με το διπλο απο την εδρα της Νταλκουρντ και μενει ζωντανη στο κυνηγι του τιτλου,ενω η ΝΑΙΜΕΓΚΕΝ καλειται να επιβεβαιωσει τον τιτλο του φαβορι κοντρα στους νεους της Ουτρεχτης...
.

Blog Archive