Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2019

PostHeaderIcon Η ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 73ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΤΕΡΜΠΥ ΟΠΑΠ

Σχεδον παντοτε στα Ντερμπυ(στη διπλανη φωτογραφια η απονομη στον αναβατη του "χρυσου ιππου" του 2017 Γιουτοκιντουμη -Δημητρη Δροσο- απο τους κ.κ. Γ.Βαρδινογιαννη,τοτε προεδρο της ΦΕΕ Γ.Βασιλειαδη,υφυπουργο Αθλητισμου εκεινη την περιοδο) ζηταω τη γνωμη των ειδικων.Δηλαδη αναβατων,προπονητων,ιδιοκτητων και δημοσιογραφων.Το ιδιο εκανα και φετος,διαβαστε παρακατω το αποτελεσμα.Μου μιλησαν η κυρια της παρεας,Ελενη Τσουχνικα και οι Παναγιωτης Κασης,Κωνσταντινος Υφαντης,Αποστολος Μπαγιαστας και Γιαννης Νικολακοπουλος.Τους ευχαριστω πολυ για τον χρονο τους και που προθυμα και με χαρα απαντησαν στις ερωτησεις μου...
Χρονικα,προηγηθηκε η μινι-συντεντευξη της αμαζονας Ελενης Τσουχνικα που εχει αφησει οριστικα πισω της τον σοκαριστικο τραυματισμο της υστερα απο την πτωση της με την Πενινα...
Tην ρωτησα αν τελειωσε η γαλλικη περιπετεια.Μου απαντησε αρνητικα και συμπληρωσε:"Ξεκουραζουμε τα αλογα μας και ανασυντασσομαστε για το μελλον"..."Υπαρχει περιπτωση να δουμε αμαζονα να κατακτα Ελληνικο Ντερμπυ;" την ρωτησα και απαντησε πως αυτο ειναι το ονειρο της.Tελος,της ζητησα την εκτιμηση της για την κορυφαια κουρσα της χρονιας."Θα ειναι μια συναρπαστικη κουρσα,πιθανοτατα η καλυτερη των τελευταιων ετων. Προκειται για την αφροκρεμα του ιπποδρομιακου δυναμικου και σιγουρα η προβλεψη του νικητη ειναι πολυ δυσκολη υποθεση" και δεν εκρυψε πως..."εχω ιδιαιτερη αδυναμια στους τροφιμους του κ.Χρηστου Κουβαρα(στη φωτογραφια στο μεσο του κειμενου δεχεται τις οδηγιες του) με τον οποιο συνεργαζομαι"...

Σειρα πηρε ο προπονητης Παναγιωτης Κασης(φωτο κατω)."Ενα σωστα προετοιμασμενο αλογο μπορει να αντιπαρελθει μικροατυχιες πανω στην κουρσα και να φτασει στην επικρατηση ή η διαδρομη και η αναβαση παιζουν μεγαλυτερο ρολο στην υποθεση νικη στην κορυφαια κουρσα της χρονιας; τον ρωτησα για να λαβω την εξης απαντηση:"Η σωστη προετοιμασια παντα μετραει.Αλλα αν,για παραδειγμα,εγω εχω προετοιμασει σωστα ενα αλογο και εχει καποια ατυχια στο σταρτ ή καποιο κλεισιμο ή ασχημη διαδρομη"...
Δεν τον διεκοψα."Για μενα μια καλη αναβαση,με σωστη διαδρομη παιζει μεγαλυτερο ρολο.Αλλα σε αυτες τις κουρσες υπαρχουν οι ατυχοι και οι τυχεροι"....
"Πιθανοτερος νικητης;",μου βγηκε αυθορμητα η απορια."Οβερ Δε Γκανς.Ο Περπλ Χαρτ ευνοηθηκε απο επικεφαλης διαδρομη,αλλα ο τροφιμος του Χρηστου Κουβαρα τον πλησιασε αρκετα στα τελος"...
Αρκετοι ιδιοκτητες αρνηθηκαν να μας κανουν δηλωσεις,οποτε πεισμωσα και στο τελος μου μιλησαν δυο,οι Κωνσταντινος Υφαντης και Αποστολος Μπαγιαστας.Πρωτος ο Κωστας,με τον οποιο μας συνδεει φιλια ετων."Θα ξαναδουμε τα χρωματα της Ιπποδομης στο Μαρκοπουλο",αναρωτηθηκα,αλλα η απαντηση ηταν αρνητικη."Ευχομαι ομως το καλυτερο για τις ελληνικες ιπποδρομιες" μου ειπε και του ζητησα προγνωστικα για την σπουδαιοτερη αναμετρηση της χρονιας."Εχω την αισθηση πως ο Χρηστος Κουβαρας θα βρει τον τροπο να κερδισει και οχι απαραιτητα με τον ιππο που ανεθεσε στον Δηημητσανη"...
"Υπαρχει περιπτωση να σας δουμε στο μελλον να ψαχνετε τη νικη στη μεγαλη κουρσα της χρονιας;" ρωτησα τον Αποστολο Μπαγιαστα και εκεινος μου απαντησε πως ηδη ετοιμαζει ενα πουλαρι που δειχνει ενθαρρυντικα στοιχεια."Υπερεχει ο Περπλ Χαρτ,ομως πολυ καλα αλογα ειναι οι Αλαναρι,Οβερ Δε Γκανς και Ρεβαμπ",η προβλεψη του για το 72ο Ελληνικο Ντερμπυ ΟΠΑΠ...
Για μενα προσωπικα ο Γιαννης Νικολακοπουλος ειναι ο κορυφαιος σχολιαστης
ιπποδρομιων στην Ελλαδα.Ξερω οτι οι εγχωριες αναμετρησεις δεν αποτελουν πλεον το φορτε του,ομως η γνωμη του για μενα μετραει."Η νικη του Αθηνοδωρου ηταν αυτη που παρακολουθησα σε Ντερμπυ πρωτη φορα,απο την τηλεοραση,ενω στο Φαληρο βρεθηκα για πρωτη φορα στον θριαμβο του Φιλανδρου",ηταν οι απαντησεις του σε σχετικες μου ερωτησεις και οταν του ειπα οτι και εγω ημουν στο Δελτα στην επικρατηση του εκπροσωπου των Σταυλων Φηγαιας πιστεε πως του εκανα πλακα.Χαραγμενη στη μνημη του εχει μεινει η νικη της Πολιτειας,προπονησης Χρηστου Θεοδωρακη και ιδιοκτησιας Αθανασιου Μαργαριτη,στο τελευταιο Ντερμπυ του Φαληρικου Ιπποδρομου."Ολοι περιμεναν νικη του Ορθαγορα.Η σταση του Ντινου πανω στη φοραδα,ετσι οπως εχει τεντωθει πανω της και της κατεβαζει το λαιμο,δεν την εχω ξαναδει ποτε και πουθενα στον κοσμο".Δεν παρελειψε να μας καταθεσει τις προβλεψεις του για τον φετινο νικητη:"Οβερ Δε Γκανς,περιμενω ομως και δυνατη εμφανιση του Απληκτον αν οδηγησει"...
.

Blog Archive