Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 25 Απριλίου 2020

PostHeaderIcon ΤΟ BETGHOSTS "ANAΚΡΙΝΕΙ" ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΙΜΠΙΝΙΣΗ

"Με τιμά η πρότασή σου για μια μίνι συνέντευξη στην διαδικτυακή σου στέγη Σάκη και αυτό θα ήθελα
να το καταθέσω στον πρόλογο μου"...
Καλύτερη εισαγωγή στο θέμα μας,την συνέντευξη που πήρα από τον Γιώργο Αλιμπινίση δεν θα μπορούσα να φανταστώ.Ο Έλληνας προπονητής που διαπρέπει στο εξωτερικό απάντησε χωρίς δισταγμό σε ερωτήσεις που θα του έκανε ο καθένας από εμάς που ασχολείται με τις ιπποδρομίες...

Γιώργο,πως προέκυψε η Γαλλία;
" Όταν στον επαγγελματικό σου τομέα καταφέρνεις και διακρίνεσαι μεταξύ των πρώτων χωρίς αυτό τελικά να αρκεί για να σου εξασφαλίζει μια ασφαλή διαβίωση τότε πρέπει να ελίσσεσαι και να δράττεις των ευκαιριών για κάτι καινούριο που στην περίπτωση μου λεγόταν Γαλλία."
'Ηταν δύσκολη η αρχή στη Γαλλία;Πόσο καιρό σου πήρε να προσαρμοστείς:
"Αρχικά,δυσκολότερο όλων ήταν η απόφαση να αφήσω την κόρη μου,την οικογένεια μου,τους συνεργατες μου,τους φίλους μου και μια ικανοποιητική καριέρα για κάτι που είχε ένα τεράστιο ρίσκο αλλά και μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Κάθε αρχή και δύσκολη που λένε και η περίοδος προσαρμογής ήταν σίγουρα οι πρώτοι 6 μήνες."
Με τους άλλους 'Ελληνες -ιπποδρομιακούς και μη- της Γαλλίας είχες επαφές;
"Βεβαίως είχα και έχω επαφές και μάλιστα σε καλό επίπεδο.Θα αναφέρω ιδιαίτερα τον κύριο Αθανάσιο Πουλόπουλο(στη φωτογραφία στη μέση του κειμένου ο εκπρόσωπός του Aprilios) μιας και πλέον είμαστε σαν οικογένεια και οφείλω να τον ευχαριστήσω για την στήριξη του,ιδιαίτερα την περίοδο προσαρμογής μου."
Σου λείπει η Ελλάδα;Πόσο συχνά ταξιδεύεις στην πατρίδα;
"Εννοείται πως μου λείπει η πατρίδα,αν και προσπαθώ να το ισοσκελίζω μιας και η πτήση διαρκεί μόλις 3 ώρες.Συνήθως κάθε 2 μήνες βρίσκομαι κοντά στην κόρη μου και την οικογένεια μου."
Πως προέκυψε η συνεργασία σου με τον Rashit Shaykhutdinov;
"Η συνεργασία μου με τον κύριο Rashit προέκυψε μέσο ενός κοινού γνωστού και πολύ καλού συνεργάτη,αλλά και φίλου,του Ανανία Αντωνιάδη.Ξεκίνησε με τον Magic Pivotal και σήμερα μου εμπιστεύεται 25 ίππους."
Με ποιον αναβάτη έχεις καλύτερη συνεργασία και -χωρίς να αδικήσουμε κανέναν- από ποιον ιδιοκτήτη εχεις μείνει περισσότερο ικανοποιημένος;
"Η αλήθεια είναι πως δεν έχω παράπονο από κανέναν αναβάτη,έτυχε όμως να έχω τις περισσότερες επιτυχίες με τον Maxime Guyon,τον όποιο και εκτιμώ ιδιαίτερα τόσο ως χαρακτήρα όσο και ως τζόκεϋ.Σε ότι αφορά τους ιδιοκτήτες μου,τους εκτιμώ όλους μιας και πρεσβεύω την φιλοσοφία «οποίος με στηρίζει είναι για μένα οικογένεια».Ιδιαίτερη μνεία θα κάνω στον Θανάση τον Δημητρόπουλο(στη φωτογραφία στο κάτω μέρος της συνέντευξης η γνωστή μας από την Ελλάδα Λαβίνια Ρόουζ) που με στηρίζει από το Μαρκόπουλο έως και σήμερα στην Γαλλία."
Πόσα άλογα έχεις αυτή τη στιγμή στο σταύλο σου και ποιο είναι -κατά τη γνώμη σου- το καλύτερο;
"Στο σταύλο μου αυτή τη στιγμή έχω 35 ενεργούς ίππους και ένα από τα καλύτερα άλογά μου είναι ο γνωστός σε όλους Σίλας Τρητ ο οποίος έχει αποδείξει πολλές φορές την ποιότητα του όπου και εάν έχει τρέξει."
Πόσα άτομα σε βοηθούν εκεί;Το team του σταύλου,συνεργάτες,για πόσους ανθρώπους μιλάμε;
"Αυτή τη στιγμή το τημ του σταύλου αποτελείται από 15 επαγγελματίες(μάνατζερ-μαθητευόμενο αναβάτη-αναβάτες προπονήσεων-ιπποκόμους-ομάδα κτηνιάτρων-τημ πεταλωτών-φυσιοθεραπευτή)."
Θα πανηγυρίσει ο Γιώργος Αλιμπινίσης Group επιτυχία;
"Θεού θέλοντος,δουλειάς και πίστης θα γίνει και αυτό,στην ώρα του.Πιστεύω πως τον καλό προπονητή τον κάνουν τα καλά άλογα.Πιστεύω πως την επόμενη περίοδο ο σταύλος μου μπορεί να αναδείξει κάποιους ίππους σε επίπεδο Group."
Με τον Covid-19 τι γίνεται εκεί;Πότε θα ανοίξουν τα ιπποδρόμια;
"Περάσαμε μια δύσκολη περίοδο και εμείς εδώ στην Γαλλία αλλά τώρα όλα είναι καλύτερα και ήδη μας έχουν δωθεί 2 ημερομηνίες πιθανής εκκίνησης των ιπποδρομιών,4-9 Μαΐου,χωρίς την παρουσία κοινού στα ιπποδρόμια.Πρέπει να επισημάνω πως τόσο οι κρατικοί όσο και οι ιπποδρομιακοί φορείς μας αγκάλιασαν άμεσα και μας στήριξαν σε όλα τα επίπεδα κατά την διάρκεια αυτής της δύσκολης κατάστασης."
Σκέφτεσαι την επιστροφή στην Ελλάδα;

"Τον ερχόμενο Οκτώβριο θα κλείσω 3 χρόνια παρουσίας μου στην Γαλλία. Δεν σου κρύβω πως θα ήθελα να γυρίσω στην πατρίδα μιας και εκεί γαλουχήθηκα,μυήθηκα στα ιπποδρομιακα δρώμενα και μπορώ να πω πως μόχθησα στα πέτρινα χρόνια της αποκρατικοποίησης,βάζοντας ένα λιθαράκι και εγώ από την πλευρά μου για ένα καλύτερο μέλλον της ιπποδρομιακης δραστηριότητας. Πιστεύω όμως πως χρειαζόμαστε ακόμα χρόνο για να φτασουμε τα ιπποδρομιακα επίπεδα ευρωπαϊκών χωρών όπως είναι η Γαλλία και η Αγγλία. Εύχομαι να το καταφέρουμε το συντομότερο δυνατόν."
.

Blog Archive