Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

PostHeaderIcon Ο ΑΔΩΝΙΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ BETGHOSTS

Ειχα σκοπο να κανω ενα αφιερωμα στον Αδωνι Κρητικο και να του παρω μια μινι συνεντευξη με αφορμη το νεο βημα στην καριερα του και την μετακομιση του στην Πολωνια.Η κουβεντα ομως ανοιξε,πηγε σε πολλα θεματα και παρακατω θα δειτε το αποτελεσμα,που πιστευω να ικανοποιησει τον ιδιο και το φιλιππο κοινο σε Ελλαδα και Κυπρο που θα διαβασει την συνεντευξη.Το δωρο του betghosts και του Ιπποκαμπου στους αναγνωστες τους για τις γιορτες...

Αφου του ειπα πως μοιαζει πολυ στον τραγουδιστη Ματθαιο Γιαννουλη και συμφωνησε πως του το λενε αρκετοι και επισης εξεφρασα και αποριες για το επιθετο του,"ο παππους μου ειναι απο τα Χανια"  μου απαντησε,τον ρωτησα πως προεκυψε η Πολωνια.Και γιατι οχι επιστροφη στην Κυπρο;Θα ηταν πισωγυρισμα;
"Εχω μαθει διαφορετικα τα τελευταια χρονια,εδω και μια πενταετια μπηκα σε αλλα καλουπια και δεν θα ηθελα να ειμαι ανταγωνιστης με τον γιο μου τον Αλεξανδρο.Εκανα τη μελετη μου,ταξιδεψα εκει δυο φορες,ειδα πως ο πολωνικος ιπποδρομος ειναι στα μετρα μου και μεσα στα οικονομικα μου πλαισια."
"Εφταιγε η μειωση των επαθλων στο Μαρκοπουλο;"Απαντησε καταφατικα και προσθεσε...
"Σιγουρα και αυτο που λες επαιξε τον ρολο του,σε συνδυασμο με την αναπτυξη που παρουσιαζει ο ιπποδρομος στην Πολωνια."
"Εκει υπαρχουν πεντε ιπποδρομια" του ειπα και αφου απαντησε "η βαση μου θα ειναι η Βαρσοβια",του ζητησα γενικες πληροφοριες για την πρωτη εικονα απο το νεο του ταξιδι...
"Η πρωτη εντυπωση ειναι θετικη τοσο απο αποψη οργανωσης και επαθλων,οσο και απο πλευρας ποιοτητας αλογων.Υπαρχει προοπτικη και ειναι πλεονεκτημα για εναν ιδιοκτητη να διατηρει αλογα εκει με 500€ το μηνα τροφεια και να μπορουν τα αλογα του να τρεχουν στη Γαλλια με αλογα που οι ιδιοκτητες τους πληρωνουν 2000€ το μηνα σε Γερμανια,Τσεχια και Γαλλια."
Η επομενη ερωτηση μου αφορουσε το ποσα και ποια αλογα θα παρει μαζι του εκει...
"Υπαρχει ενα προβλημα με τα μποξ,δεν υπαρχουν αρκετα διαθεσιμα.Με μεγαλη προσπαθεια καταφερα να εξασφαλισω 17,τα οποια ανακαινισα και αρχες Γεναρη αναχωρω μαζι με τα πρωτα αλογα.Σιγουρα θα παρω μαζι μου Ποετικ Χοουπ,Ασιαν Σκαι,Κονγκρατσιουλειτ,Σαινινγκ Αρμορ,Φενζαλ,Γκλομπαλ Σιφτ(στη φωτο κατω),Ολυμπικ Σπιριτ,ενω ακομη βρισκομαι σε συζητησεις με ορισμενους ιδιοκτητες για το ποια θα ακολουθησουν..."
"Πολλα διαφορετικα χρωματα φανελας,στοιχειο που δειχνει πως αρκετοι ιδιοκτητες σας στηριζουν στη νεα σας προσπαθεια.Αυτο σας γεμιζει με αγχος;"
"Στα 28 χρονια της προπονητικης μου σταδιοδρομιας υπαρχει αλληλοσεβασμος και εμπιστοσυνη αναμεσα σε μενα και τους ιδιοκτητες που με στηριζουν,τους θεωρω δικους μου ανθρωπους.Αυτο ειναι το κυριο μελημα μου και το θετικο στην πορεια μου ολα αυτα τα χρονια.Αλλωστε,οι ιδιοκτητες ειναι οι αιμοδοτες των προπονητων και των σταυλων..."
"Το κεφαλαιο Ελληνικος Ιπποδρομος κλεινει οριστικα για τον Αδωνι Κρητικο;"
"Οχι βεβαια!Τον ελληνικο ιπποδρομο τον αγαπω,ειναι ενα μεγαλο κεφαλαιο στη ζωη μου,αλλα και στην επαγγελματικη μου σταδιοδρομια.Εχω βιωσει αληθινη αγαπη απο το φιλιππο κοινο της Ελλαδας και νομιζω πως κερδισα τον σεβασμο τους και παντα θα δηλωνω παρων!Στο Μαρκοπουλο θα διατηρω σταυλο με 15-20 αλογα και με το που καλυτερευσουν οι συνθηκες για επαγγελματιες και ιδιοκτητες θα επιστρεψω αμεσως!"
"Θα συνεργαστειτε με καποιον Ελληνα συναδελφο σας;"
"Μεχρι τον Απριλιο που ξεκινουν οι κουρσες στην Πολωνια οχι,μετα ισως ναι και εκτος απροοπτου με τον κ.Ιωαννη Νικολοπουλο.Γνωριζει την δουλεια,εχει λιγα αλογα και θα μπορει να δουλεψει και με τα δικα μου."
"Διαφορες ελληνικων και κυπριακων ιπποδρομιων;"
"Οι ελληνικες ιπποδρομιες βρισκονται σε υψηλοτερο επιπεδο και υπαρχει μεγαλος ανταγωνισμος.Στην Κυπρο οι επαγγελματιες δουλευουν κατω απο αντιξοες συνθηκες,αντιμετωπιζουν πολλα προβληματα και δεν μπορουν να δειξουν τις πραγματικες τους δυναμεις"
"Ποιο ηταν το καλυτερο αλογο που ειχατε στα χερια σας και ποιο ηταν εκεινο που δεν δικαιωσε τις προσδοκιες σας;"
"Για μενα τα καλυτερα αλογα που ειχα στα χερια μου ηταν ο Αδαμαντας και επειτα οι Ασιαν Σκαι και Φλοουινγκ Ματζικ.Το αλογο που με απογοητευσε ηταν ο Σκορπιος.Παρα τις προσπαθειες μου δεν καταφερα ποτε να τον τρεξω και ειχα προσδοκιες απο εκεινον.Ειχε παρα πολλα προβληματα με τα ποδια του."
Του ζητησα να θυμηθει την καλυτερη και τη χειροτερη στιγμη της προπονητικης του καριερας...
"Καλυτερη στιγμη της σταδιοδρομιας μου ηταν οταν πανηγυρισα με τον Αδαμαντα το Saint Leger στα 2400 μετρα και με 15 μηκη διαφορα απο τον θρυλικο Σιατζιη,το καλυτερο αλογο την τελευταια εικοσαετια στον κυπριακο ιπποδρομο.που ηταν παραλληλα και ιδιοκτησιας του γιου μου Αλεξανδρου,ο οποιος αυτη τη στιγμη ειναι ενας πολυ καλος προπονητης.Μεγαλη χαρα ενιωσα και οταν ο Αλεξανδρος κατεκτησε την πρωτη του κλασσικη νικη σαν προπονητης με την Γκασπαζια στο αντιστοιχο Κυπελλο Καρυατιδων της Κυπρου.Χειροτερη στιγμη μου ηταν οταν εχασα πανω στην κουρσα τον 16χρονο μαθητευομενο αναβατη μου,τον Ανδρεα Κυπριανου,με τον οποιο ειχαμε μαλιστα και πολυ στενη οικογενειακη σχεση..."
"Εχετε παραπονα απο το φιλιππο κοινο και τους συναδελφους σας;"
"Απο το φιλιππο κοινο οχι,αντιθετα θα ελεγα πως με αγκαλιασε ο κοσμος.Απο συναδελφους μου δεχτηκα πολεμο και ορισμενες φορες bullying στη δουλεια μου -χωρις λογο- και μου δημιουργησαν αρκετα προβληματα."
"Χωρις να σας φερω σε δυσκολη θεση θελω να μου πειτε ποιους θεωρειται καλυτερους αναβατες και ποιους καλυτερους ιδιοκτητες..."
"Εγω παντα ειχα πολλους καλους ιδιοκτητες και φιλους,δεν ξεχωριζω καποιον και δεν κανω διακρισεις.Ομως μπορω να αναφερθω σε τρεις ανθρωπους που στην Ελλαδα με στηριξαν παρα πολυ στα πρωτα δυσκολα ιπποδρομιακα μου βηματα και εαν δεν ηταν εκεινοι ισως εγω να μην βρισκομουν εδω που ειμαι σημερα.Αυτοι ηταν οι Μιχαλης Αεροπορος,Θωμας Σιεφταλης και Θεοδωρος Τεγος.Με τον τελευταιο μαλιστα εχουμε αναπτυξει πολυ δυνατη φιλια,αδελφικη θα ελεγα,με στηριξε και με στηριζει σε ο,τι κι αν χρειαστω στην καθημερινοτητα μου...
Καλυτερος τζοκευ ολων των εποχων για μενα στην Κυπρο ειναι ο πολυπρωταθλητης Δημητρης Σιακαλλης.Στην Ελλαδα απο το παρελθον θα ελεγα ο Μαρινος Σαντοριναιος,τον οποιο θεωρω και μεγαλο αλογατα,ενω σημερα θα ξεχωριζα τον Παναγιωτη Δημητσανη και τον Μαριο Χριστοφη."
Αντι επιλογου:
"Eνα μεγαλο ευχαριστω στην οικογενεια μου που με στηριζει σε οποια αποφαση κι αν παρω,στο προσωπικο μου,στους αναβατες μου και φυσικα στους ιδιοκτητες μου που ειναι οι αιμοδοτες του σταυλου μου,στο ελληνικο φιλιππο κοινο που με αγκαλιασε και σε μεριδα συναδελφων μου που τηρησε απεναντι μου το fair play."
.

Blog Archive