Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2021

PostHeaderIcon ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ

Φωτιες βαζει ακομη στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης η Αναρα Ατανες(φωτο),τεσσερα χρονια μετα τον
χωρισμο της απο τον Σαμιρ Νασρι.Το μοντελο και τραγουδιστρια απο τη Μεγαλη Βρετανια ανεβαζει διαρκως φωτογραφιες στο Ιnstagram,προκαλωντας...τους ανδρες χρηστες.Η 32χρονη,ινδικης καταγωγης,καλλονη εγινε γνωστη παγκοσμιως οταν εβρισε με ενα tweet τη Γαλλια και τον ομοσπονδιακο προπονητη Ντιντιε Ντεσαν για το γεγονος οτι δεν συμπεριελαβε στην αποστολη τον τοτε συντροφο της.Στη συνεχεια ζητησε συγγνωμη,ενω λιγους μηνες αργοτερα χωρισε απο τον Σαμιρ...

Πρωτα απ'ολα να ευχαριστησω οσες και οσους μου ευχηθηκαν για την ονομαστικη μου γιορτη!Πολυ γλυκο και συγκινητικο εκ μερους σας!
Παμε στα δικα μας;Θα πηγαινα σε τυφλο πονταρισμα με μια εκ των Πλυμουθ ή Μαιντς και για να ειμαι ειλικρινης θα επελεγα τη γερμανικη ομαδα,ασχετα αν το αποτελεσμα δεν θα με δικαιωνε...
Και αφου περασε η ωρα,το πιο σωστο θα ηταν το no bet,ελα ομως που νιωθω πως εχω θετικη αυρα..
Και τωρα αναμεσα σε δυο ειμαι,Παρανα ή ΦΙΓΚΕΙΡΕΝΣΕ;Επιλεγω τη δευτερη.Και οι δυο καιγονται για βαθμους ομως η Παρανα αντιμετωπιζει διεκδικητρια της ανοδου ενω η Φιγκειρενσε αδιαφορη ή αν προτιματε ανετη βαθμολογικα αντιπαλο.Η ομαδα που διαλεξα δεν καλοπερνα στον βορρα ομως εχει ισχυρο κινητρο,η αποδοση της προκαλει και μπορει να μην σας πειθουν τα επιχειρηματα μου ομως εγω θα την τιμησω.Το διπλο στο 4+...
.

Blog Archive