Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Γεια σας φιλοι μου.Πολυ καλη μερα το προηγουμενο Σαββατο οπου πιασαμε 3/4 με τον Εργοτελη να διακοπτεται στο 45.Περασε ο Ατρομητος στο 3,85,το Χ της Μπρεστ 3,10 και το 2 της Λιλ στο 2,10.Διολου ασχημα.Παμε ομως στα σημερινα.Δεν βλεπω πολλα ματς,αλλα θα ηθελα να ρισκαρω σε 2-3 ματσακια.
Επεστρεψε ο Ριμπερι στην Μπαγερν,και γεμιζει το επιθετικο οπλοστασιο του Φαν Γκααλ.Αλλη ομαδα με αυτον οι Βαυαροι,θα τους πονταρω σημερα και λογω αποδοσης,αλλα και λογω αντιπαλου.Πολλα λογια απο τις "ασπιρινες" αλλα καθε χρονια τα ιδια.Προσωπικα τους εχω δει σε 3-4 ματς φετος και δεν μου αρεσαν καθολου.Μπαγερν (2.10)
Με μια πρωτη ματια στο δελτιο αυτο το 3.60 της αγαπημενης μου Βαλενθια μου εκανε ενα κλικ."Θα το παρει καποτε το 2 σε μια καλη εδρα ο Εμερι σκεφτηκα" (σ.σ. δεν εχει κερδισει ποτε με τις νυχτεριδες σε Ρεαλ ,Μπαρτσα,Σεβιλλη,Βιγιαρεαλ,Ατλετικο).Στη συνεχεια ομως,εχοντας στην ακρη του μυαλου μου την εμφανιση της Βιγιαρεαλ στο Καμπ Νου,αλλα και κυριως τις πολλες και σημαντικες απουσιες της Βαλενθια με εκαναν να κανω στροφη 180 μοιρων.Ισως αν την βρω σε τιμες 2,00+ να ανεβασω το πονταρισμα μου.Βιγιαρεαλ (1.90)
Πολλες εβδομαδες μακρια απο τις νικες αλλα και απο τις καλες εμφανισεις ειναι η Σεντ Ετιεν και δεν θυμιζει σε τιποτα την ομαδα που ειχαμε ολοι θαυμασει (και πονταρει) στις αρχες.Αντιθετη ακριβως πορεια για την Οσερ.Τραγικη στις αρχες,παπαδες κανει τωρα.Παρ ολα αυτα εγω θα πονταρω στους Στεφανουα που εχουν και σημαντικες επιστροφες.Σεντ Ετιεν (2.05)
Κλεινω με μια μπομπιτσα.Φιορεντινα 2 ημιχ (5.50+).Καλη μας επιτυχια
.

Blog Archive