Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

PostHeaderIcon Τελος τα φιλικα(?) ,ωρα για τα επισημα.


Καλημερα φιλοι μου.Καλο κουπονι σημερα μακαρι να παμε ταμειο.Παμε στα ματσακια.
Μαντσεστερ Γ.-Μαντσεστερ Σ. over (2,05) Παραδοση και αγωνιστικα νεα ,μας κανουν να επιλεξουμε αυτο το καλοπληρωμενο over ,για οσους το προλαβουν.
Μπλακμπερν - Νιουκαστλ 1 (2,10) .Αν και ηταν παρα πολυ καλυτερη της Γουιγκαν εν τελει εχασε με 4-3,στο τρελο προηγουμενο Σαββατο της Πρεμιερσιπ.Μπροστα θα εχει και παλι τον Σαντα Κρουζ κατι το οποιο την κανει πολυ πιο επικινδυνη.Γενικως την Νιουκαστλ μετα την απολυση του Κρις Χατον,αλλα και μετα την πωληση του Καρολ χωρις να ερθει αντικαταστατης,την εχω ριξει αρκετα στην υποληψη μου.
Σαντερλαντ - Τοτεναμ 1 (2,62) Πρωτη φορα φετος θα κοντραρω την ομαδαρα μου ,την Τοτεναμ αλλα οταν παιζεις μεσα στην Σαντερλαντ,και χωρις Μοντριτς - Μπεηλ - Φαν Ντε Φαρτ,αναγκαζομαι.
Ατλετικο - Βαλενθια 2 (3,50).Την αγαπη που εχω στην Βαλενθια την ξερετε.Αλλα τωρα το θεμα ειναι αντικειμενικο.Πως γινεται αυτην η Ατλετικο(οποιος την εχει δει τελευταια,ξερει τι λεω) να δινεται στο 2,10,και η Βαλενθια που πεταει φωτιες στο 3,50(!).Θα το παιξω κι ας χασω.
Πανιωνιος - Παοκ 2 (2,62) Χωρις Μητρογλου ( οπως ολα δειχνουν) Κουμορτζι ,Ριερα,Κοντοε ,και Λατκα ο Πανιωνιος.Και οι πρωτοι 2 και μονο εφταναν.Πολυ καλη αποδοση ο Παοκ μας εχει ξαναπληρωσει αρκετες φορες φετος
5 επιλογες,αν τις παιξετε και τις 5 τα ζητουμενα ειναι απαραιτητα.Καλη μας επιτυχια παιδια
.

Blog Archive