Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

PostHeaderIcon ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗ

22 χρονια σταρ.Ο διαδοχο
ς του Θαναση Σωτηροπουλου.Παρεξηγημενος απο πολλους.Αλλα μπερκετης.Αλεγκρο τυπος.Παιρνει το μικροφωνο και τραγουδα στα μπουζουκια,ειναι Παναθηναικος,,λατρευει το γιο του και παντοτε πανηγυριζει σηκωνοντας το μαστιγιο του στον αερα.Μια φιλικη κουβεντα με τον Μιχαλη Νικολαιδη που κατεληξε σε συνεντευξη.Γνωριστε τον...


Ιπποκαμπος:Mιχαλη πως αποφασισες να γινεις τζοκευ;Ποτε ξεκινησες την καρριερα σου;

Μιχαλης Νικολαιδης:Στο Βυρωνα ειχε ενα και μοναδικο πρακτορειο.Απο μικρος πηγαινα εκει και εβλεπα κουρσες.Αγαπουσα τα αλογα.Αφου να φανταστεις καβαλαγα τους σκυλους(γελια)...Ειπαν του πατερα μου να με παει στη σχολη αναβατων,οπως και εγινε.Μικροσωμος εγω τοτε,22 κιλα ημουν οταν με πηγανε να φανταστεις...

Ι:Σε τι ηλικια πηγες;

Μ:13 ετων

Ι:Ποτε αρχισες να καβαλας;

Μ:Απο τα 14 μου σε ιπποδρομιες,σαν μαθητευομενος.

Ι:Φανταζομαι πηρες γρηγορα το μαστιγιο...

Μ:Σε 6 η 8 μηνες,δεν θυμαμαι καλα.Η πρωτη μου ιππευση ηταν με τον Αλ Πατσινο του Μαρινου(εννοει τον Μαρινο Σαντοριναιο)με τον οποιο κερδισα κιολας,αμεσως με την πρωτη μου καβαλα και το μαστιγιο το πηρα με τον Μεγα Κωνσταντινο,παλι του Μαρινου.

Ι:Εφτασες στο απογειο της καρριερας σου με τον Μπαλαλ,ενα αλογο που κατεκτησε το Ντερμπυ το 1996 και κατοπιν ετρεξε και στο Ντουμπαι...

Μ:Οντως.Ηταν να παω εγω στο Ντουμπαι αλλα πηγα φανταρος και τον καβαλησε τελικα ο Φιλιππος.

Ι:Εζησες τις χρυσες εποχες του Δελτα...

Μ:Ναι βεβαια.Με πολλα χρηματα και απεριοριστες δοξες,εξαλλου εκει αναδειχτηκα.

Ι:Και τωρα ζεις τη μιζερια του Μαρκοπουλου.Θες να μας πεις τι φταιει γιαυτο;

Μ:Τι να σου πω αδερφε;Εσυ πρεπει να τα πεις αυτα...

Ι:Μα εσυ τα εζησες απο κοντα ολα αυτα...

Μ:Δεν υπαρχει κοσμος,πρωτον.Δευτερον,κουτσαινονται πολλα αλογα.Το μονο καλο ειναι πως δεν εχουμε πολλα ατυχηματα αναβατων.

Ι:Γιατι εφυγε ο κοσμος απο τις ιπποδρομιες;

Μ:Ο κοσμος στο Φαληρο ερχοταν στο ιπποδρομιο,εστω και με τα ποδια.Τωρα για να πεις οτι θα πας μια βολτα στο Μαρκοπουλο θες 50 ευρω.Πως να ανεβει ο κοσμος στου διαολου τη μανα;;;Ενας που μενει στην Αθηνα θελει 20 ευρω βενζινη και αλλα 6 ευρω διοδια.Πλεον δεν ειναι εποχες για εξοδα,οσο κι αν αγαπας τα αλογα,οσο τζογαδορος κι αν εισαι.

I:Βαλε βιβλιαρακι,τσιγαρα,καφε,φαγητο,παιχνιδι...

Μ:Ετσι ακριβως...

Ι:Ποιο θα ηταν το ιδανικοτερο μερος μεσα στο λεκανοπεδιο για να φτιαχτει ενα συγχρονο ιπποδρομιο,κατα τη γνωμη σου;

Μ:Στο παλιο αεροδρομιο.Θα ηταν το ιδανικο.Εκει θα γινοταν της πουτ@ν@ς απο ολες τις αποψεις.Θα πηγαινε και το μετρο εκει,θα γινοντουσαν παπαδες απο αποψη εγκαταστασεων.Αλλα τα κομματοσκυλα δε μας εκαναν το χατιρι...

Ι:Αν γινοταν επεκταση στο Δελτα;Νομιζω θα ηταν ο,τι καλυτερο.Το ειχαν συνηθισει και οι φιλιπποι...

Μ:Δε θα διαφωνησω μαζι σου.Σωστη σαν ιδεα και ναι το ειχαν συνηθισει.Εκει γεννηθηκε ο ιπποδρομος στην Ελλαδα.Ειχαμε ομως πολλα ατυχηματα ετσι οπως ηταν ο στιβος

Ι:Καρμανιολα το παραθυρο,ε;

Μ:Nαι.Και στα 1100 μετρα.Πολυ επικινδυνο σημειο

Ι:Στο Δελτα μαζευοταν απο το 1928 ολο το τζετ σετ της ελληνικης κοινωνιας...Και σαν ιδιοκτητες αλλα και σαν παικτες...

Μ:Σωστα,τοτε ειχαμε ιδιοκτητες φραγκατους.Και τωρα εχουμε,αλλα πλεον καποιος το σκεφτεται σοβαρα να αγορασει ενα αλογο στον ιπποδρομο του Μαρκοπουλου.

Ι:Ποια θεωρεις κορυφαια στιγμη στην καρριερα σου;

Μ:Το 1996 ημουν στον πινακα νικων πρωτος με 20 γκανιαν διαφορα απο τον δευτερο.Δεν πηρα το χρυσο μαστιγιο γιατι 2 μηνες πριν τη ληξη της σεζον τιμωρηθηκα με 20 ιπποδρομιακες αγωνιστικες για μια παρενοχληση.Και αυτο μου στοιχισε το χρυσο μαστιγιο.Ετσι ειναι αυτα...

Ι:Υπαρχουν παιδια και αποπαιδια εκτιμας;Πολλοι τιμωρουνται και για τα ιδια σφαλματα πολλοι τη γλιτωνουν...

Μ:Δε νομιζω να υπαρχει αλλος αναβατης που να εχει φαει τοσες τιμωριες οσες εγω.Ακομα και τωρα βλεπετε και εσεις δυο μετρα και δυο σταθμα να ισχυουν.Εξαλλου μου το ειπαν ξεκαθαρα οι ελλανοδικες.Υπαρχουν δυο κατηγοριες εδω.Τα καλα παιδια και τα κακα παιδια

Ι:Εισαι στη μπουκα λογω χαρακτηρα και αστατης ζωης;

Μ:Ρυθμιστης της ζωης μου ειμαι ΜΟΝΟ ΕΓΩ.Και δεν αλλαζει αυτο για κανεναν λογο...

Ι:Επετρεψε μου παντως να σου πω,επειδη σε ξερω προσωπικα,οτι δε σε θεωρω κακο παιδι.Εισαι αλανι,μαγκας και ωραιος τυπος.Και πρεπει να το ξερουν αυτο και οσοι μας διαβαζουν τωρα.Και αυτο το λεω γιατι σε εχω δει να ανεβαινεις πανω σε τραπεζια και να τραγουδας,να δακρυζεις ακουγοντας τραγουδια...

Μ:Το αν ειμαι μαγκακι και αλανι θα το κρινετε εσεις,οχι εγω.Και οσο για τα τραγουδια,ναι,υπαρχουν ακομα στιγμες που ακουω καποια κομματια και κλαιω,φιλε μου.Και δεν ακουω σαχλαμαρες,χαζοτραγουδα.Ακουω ρεμπετικα,ακουω Στελιο Καζαντζιδη,Μανωλη Αγγελοπουλο,Στρατο Διονυσιου.Ειμαι λαικο παιδι.Μεγαλωσα στο πεζοδρομιο.

Ι:Εχεις ενα γιο,σωστα;

Μ:Ναι!!!Εναν μαγκα με ολη τη σημασια της λεξης.Ειναι ολη μου η ζωη.

Ι:Θες καποια στιγμη να τον καμαρωσεις τζοκευ;Η μηπως θες να τον κανεις ποδοσφαιριστη οπως ολοι οι μπαμπαδες;Τραγουδιστη ισως;;;

Μ:Να σου πω την αληθεια,δε θελω να γινει τζοκευ το παιδι μου.Λογω των πολλων ατυχηματων.Αλλα ξερεις κατι;Ας γινει ο,τι θελει και εγω θα ειμαι απο πισω του,μια ζωη,ωσπου να κλεισω τα ματια μου

Ι:Μιχαλη ξερω οτι δεν τραβας αλογα και επισης οτι δεν εχεις αντιπαθειες.Ο κοσμος σε παει...

Μ:Να σου πω μια ιστορια;Τελευταια κουρσα στο Μαρκοπουλο.Καβαλαγα τη Χρυσοθρονη Ηρα.Βγαινω στο παντοκ και φωναζω στον κοσμο''Παιξτε με ρε να ρεφαρετε!!!Κερδιζω!!!"10 ατομα ηταν παροντες ολοι και ολοι.Και κερδισα την κουρσα!!!Ειμαι ο μονος που βγαινω στο παντοκ και μιλαω στον κοσμο...

Ι:Oπως τοτε με τον Τακουνα που υποσχεθηκες να...σκισεις τον Μπερνιστ;Το θυμασαι;Κουνα τα τακουνια σου Τακουνα...

Μ:Χαααχαχαχαχαχαχχαχα.Ωραια κουρσα ηταν.Ναι το θυμαμαι!Χαχχαχαχαχ!Αλλα ο Μπερνιστ εκανε 7 νικες μετα και ο Τακουνας εμεινε στασιμος.Δε με βοηθανε.Δε βλεπεις;Κατι ρημαδια μου δινουν.Π.χ. ο Δημητσανης καβαλαει ποιοτικα αλογα.Εγω οχι...

Ι:Και γιαυτο κανεις εκτεταμμενη χρηση μαστιγιου...

Μ:Ειδες;Μονος σου το λες.Μου δινουν δυσκολα αλογα...

Ι:Mιχαλη τη μηνυμα θελεις να στειλεις στους θαυμαστες σου αλλα και στους επικριτες σου;

Μ:Να ειναι γεροι και δυνατοι παντοτε και να συνεχιζουν να αγαπανε τα αλογα αλλα και το αθλημα μας.Και ο Μιχαλης Νικολαιδης θα ειναι εδω για να ιππευει και να σηκωνει παντοτε το μαστιγιο

Ι:Να πανηγυριζει τα γκανιαν του με τον δικο του χαρακτηριστικο τροπο;

Μ:Ναι.Πρωτα για μενα και μετα για τον κοσμο.

Ι:Και ας σου παιρνουν πανω στο ταμπλο τη...μπουκια απο το στομα ο Χαλαρης και ο Μαστορακης;;;;(Γελια).Ποιο τραγουδι λες παντοτε οποτε...κελαηδας;;;;

Μ:Xαχαχαχαχχα.Ημουνα μοναχοπαιδι,ημουνα μοναχογιος.Και εχω γινει ψυχοπαιδι και εχω γινει παραγιος...

Ι:Αφιλοτιμη,ε;εγω νομιζα οτι θα ελεγες το...Τα λουλουδια στην κυρια απο μενα...Εισαι και βαζελος σαν κι εμενα,ε;

Μ:Ναι,αλλα δεν ασχολουμαι πλεον με το ποδοσφαιρο

Ι:Πως βλεπεις την Παναθα χωρις τον Σισε;

Μ:Eνα τσουβαλι και μισο.....(γελια)

Ι:Μιχαλη σε ευχαριστω πολυ!

Μ:Tι ευχαριστεις καλε;Σιγα!



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

tha ei8ela na ekfraso thn kalhmera mou,se olo ton kosmo tou bet chost!!!k ena eyxaristo apo ton filo mou ton Saki,pou mou pire mia poli omorfh k syzitisimi synenteyxi!!k tha ei8ela na po,gia 2 synadelfous mou,opios anefere o filos mou o sakis. Oti o kathenas mas exei thn dikh tou prosopikotita k to diko tou talento,k kapios tha bgi kerdismenos k kapios htimenos etsi einai to athlima mas.(kapios xanei kapios kerdizi)Eyxome me thn synenteyxi pou edosa na proselkisoume k alo kosmo opios agapa pano ap ola ta aloga k to athlima mas!!!!!!!!!ME TIMH MIXALHS NIKOLAIDHS.

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΚΛΕΜΕΝΟΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ.Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ....ΑΣ ΤΟ ΕΚΤΙΜΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΤΩΝ ΜΟΙΚΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ...ΤΟΥΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΝΑ ΙΠΠΕΥΟΥΝ.ΝΙΚΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ.

.

Blog Archive