Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

PostHeaderIcon ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Δε μου αρεσε το χτεσινο προγραμμα γιαυτο και απειχα.Καλυτερα κιολας γιατι η μια απο τις δυο βασεις μου εσπασε.Για την ιστορια αυτη ηταν η Αμερικα Μινειρο,ενω το αλλο μου στανταρ ηταν η Ρειντζερς που περασε...
Σημερα...
Πιστευω οτι η Παναθα θα σπασει την καταρα που εχει στην Ισπανια.Το τριφυλλι χρωσταει μια μεγαλη βραδια στους οπαδους του.Ο Φερειρα αναζητα εκδικηση για τον διωγμο του απο το Λα Ροσαλεδα,η Μαλαγα εχει μεν ποιοτητα απο τη μεση και μπροστα,αλλα παραλληλα και μεγαλα κενα στην αμυνα.Ο Σισοκο θα βρισκει ενα στρεμμα γηπεδο σε καθε αντεπιθεση των πρασινων...
Λατρεια για καθε τι λευκορωσικο εχω αποκτησει εσχατως μου φαινεται.Εμπειρη η ΜΠΑΤΕ ΜΠΟΡΙΣΟΦ,υποδεχεται την πρωταθλητρια του Ισραηλ.Σαν καμικαζι θα παιξουν οι Εβραιοι,οπως παντα αλλωστε,αλλα στο Μινσκ δυσκολα θα αποσπασουν θετικο αποτελεσμα...
Αμυνα απο γρανιτη διαθετει η ΑΕΛ,η ζεστη θα επηρεασει σιγουρα την Αντερλεχτ,το under πιαθνοτατα θα επαληθευτει...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΠΑΟ(2)-ΜΠΑΤΕ(1)-ΑΕΛ(Under) σε τριαδα
.

Blog Archive