Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

PostHeaderIcon ΠΟΤΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΤΑΚΤΗ ΘΕΙΑ

Επιτελους!Βγηκα σε αδεια!Και ας μην ξερω τι μελλει γενεσθαι απο Δεκαπενταυγουστο και μετα.Ουτε στα επαγγελματικα μου,ουτε με το στρατιωτικο μου,ουτε στα οικονομικα μου.Το πρωτο και το τριτο παντως δεν απασχολουν μονο εμενα προσωπικα,αλλα ολο τον πλανητη.Ουδεις ξερει που θα απει αυτη η κατασταση.Αλλα και να ξερει καποιος,μοκο!Να εκτεθει;Να πουν αν οι προβλεψεις ειναι ευοιωνες οτι παραμυθιαζει τον κοσμο;Η αν τα πραγματα εξελιχθουν χειροτερα να κατηγορηθει οτι προκαλει πεσιμισμο και απογοητευση και φοβιζει τους ανθρωπους;Ξεφυγαμε...
Ακομα δεν ξερω που θα παω διακοπες και αν.Θα μεινω Αθηνα;Θα παω στο χωριο μου να κοιμαμαι ολη μερα;Θα φορτωθω σε συγγενικα προσωπα και θα πινω Τια Μαρια με τη σεξυ θεια;Θα μοΥλιασω στη θαλασσα;Θα κανω φυσικο σολαριουμ ροχαλιζοντας σε μια ξαπλωστρα μεσημεριατικα σε πλαζ;Θα δειξει.Δεν εχω αποφασισει ακομη...
Απαιχτος δε θα μεινω την ημερα της αναχωρησης.Θα μοιραστω μαζι σας το παιχνιδι μου τωρα και λιγο αργοτερα θα δουμε το preview των ελληνικων ιπποδρομιων της Τεταρτης,για να εχετε μια πρωτη γευση πριν καν βγουν τα βιβλιαρακια....

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΒΡΑΖΙΛΙΑ(2)-ΦΕΓΕΝΟΡΝΤ(γκολ-γκολ)-ΑΒΑΙ(1)-ΜΠΡΑΓΚΑΝΤΙΝΟ(1) σε τετραδα
.

Blog Archive