Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

PostHeaderIcon ΣΧΙΣΤΟΜΑΤΑ Η'...

Εφιαλτης η τελευταια εβδομαδα.Κατι η ισοφαριση της Παρμα στο 92',ναι μου εχει μεινει,κατι η επιλογη της Σαν Παουλι αντι του ορθου που ηταν η Καιζερσλαουτερν-οχι δε θα περιμενω το αποτελεσμα της Κερεταρο-κατι το οτι δεν κρατησε η Παντουρι το προβαδισμα,κατι η ηττα της Φιτεσε απο τη Ντε Χααγκ μου προκαλουν εκνευρισμο!Και επισης,νομιζω οτι ορισμενες φορες μαλακιζομαι.Δινω βαση σε τιτλο,εικονα και κειμενο και οχι τοσο στο bet.Καλος ο χαβαλες και η καυλαντα,αλλα διαολε,για να κερδισουμε παιζουμε!!!
Χατιρι δε σας χαλαω στις φωτο παντως,αν και προβλεπω βρισιδια απο τις κυριες που μας διαβαζουν και απο τους προισταμενους μου.Συγγνωμη αλλα θελω να μας ανοιξει και μας λιγο η τυχη,οπως ανοιγουν οι τρυπουλες της σχιστοματας που βλεπετε...
Αν προσθεσω σε ολα αυτα το ντεφορμαρισμα μου στον ιπποδρομο,εχουμε μια πληρη εικονα!
Οπως κανω καθε πρωι του Σαββατου,ετσι και σημερα θα πονταρω στα γιαπωνεζακια.Εκει που μπαινουν τα γκολ με το τσουβαλι,ενιοτε.Γιατι πολλοι γνωστοι μου εχουν κανει χαρακιρι με κατεβατα δελτια over ή goal και τους σπαει το Σοναν-Ομιγια που ερχεται 1-1 και το Τοκυο-Ναγκογια που κολλαει στο 0-2,αντιστοιχα...
Θα εμπιστευτω την τριαδα της κορυφης.Πιστευω οτι ΧΙΡΟΣΙΜΑ,ΓΙΟΚΟΧΑΜΑ ΜΑΡΙΝΟΣ και ΟΥΡΑΒΑ-κωλοομαδα μου-θα προχωρησουν με νικες αυτη την αγωνιστικη και θα λυσεις τις διαφορες τους τις τελευταιες αγωνιστικες,οπου και θα κριθει ο τιτλος...
Μεινετε στο betghosts,εχουμε ελληνικες ιπποδρομιες τη Δευτερα,Αψιδα του Θριαμβου την Κυριακη,συνεχη update και ελπιζω να φιλοτιμηθουν και τα λοιπα κοπροσκυλα Τρενο Φαντασμα και Γιαγκος Δρακος και να μην εξαρταται το δυσμοιρο blog απο τα κεφια του χασομερη Ιπποκαμπου και μονο...
.

Blog Archive