Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

PostHeaderIcon KPIMA ΔΕΝ EINAI;

Κατι η αναφορα στον επιτιμο προεδρο της ΝΔ που φημιζεται για την θετικη του αυρα,κατι η αστοχια
μου στις μπασκετικες επιλογες μου τη νεα σεζον,κατι η ελλειψη καθαρου μυαλου στα ποδοσφαιρικα...
Αυτες ειναι οι αιτιες,της χτεσινης αποτυχιας,αλλα οι δυο τελευταιοι λογοι ειναι αυτοι που με εχουν κανει απο βασιλια ρακοσυλλεκτη!Δε με αναγνωριζω τωρα τελευταια στα προγνωστικα μου!Δινω μεγαλη βαρυτητα στα ιπποδρομιακα κειμενα ισως,σημειωστε και τον περιορισμενο χρονο μελετης,συν τη διψα για καθημερινο γραψιμο,η ρεντα μου με εχει εγκαταλειψει,να πως γεμιζει ο κουβας...
Να πω οτι περασε η βασικη προταση,η Τιγκρες,οπως πολυδιαφημιζονται διαφοροι αλλοι;Δεν ειμαι τετοιος,το ξερετε και δεν εχει και νοημα να μπω σε τετοια διαδικασια...
Φρεσκα κουλουρια.Δυνατη η ΛΙΕΤΟΥΒΟΣ ΡΙΤΑΣ στο Βιλνιους,πιστευω οτι θα νικησει την Λαμποραλ Κουτσα.Κριμα δεν ειναι οι τσιρλιντερς  των Λιθουανων(φωτο) να φυγουν δυσαρεστημενες απο το γηπεδο;
Ασσος η ΛΟΚΕΡΕΝ.Αχρωμη και αγευστη η Λιρς,νομιζω πως η ομαδα του Γκαλιτσιου εχει τον πρωτο λογο...
Αδικηθηκε απο τη διαιτησια την περασμενη αγωνιστικη η ΟΣΑΣΟΥΝΑ.Οι Βασκοι υποδεχονται αποψε την Βαγιεκανο και πιστευω οτι θα παρουν το κατι τις παραπανω απο τη σφυριχτρα...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΛΙΕΤΟΥΒΟΣ ΡΙΤΑΣ-ΟΣΑΣΟΥΝΑ-ΛΟΚΕΡΕΝ σε τριαδα
.

Blog Archive