Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

PostHeaderIcon "ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"

Ειχαμε τη χαρα να απολαυσουμε την Τζουλιανα Τιαγκο να καρφωνει,να σερβιρει,να μπλοκαρει με τη φανελα της ομαδας των Ιωνων.Ομως η Βραζιλιανα βολλευμπολιστρια αποχωρει απο την Ελλαδα.Λιγο πριν ταξιδεψει για την πατριδα της την ανακριναμε...

-Τζουλιανα γιατι φευγεις;
-Δεν ηθελα να φυγω ομως ο συλλογος δε με ηθελε...

-Γιατι;
-Θεωρουσαν οτι δεν ειμαι στο επιθυμητο επιπεδο απο πλευρας φυσικης καταστασης.Οντως δεν ημουν οταν ηρθα εδω,ομως σταδιακα ανεκτησα τις δυναμεις μου.Ομως ειχε παρθει η αποφαση να με διωξουν.Eιμαι λυπημενη που αποχωρω απο την ομαδα και απο τη χωρα σας.Και ενας απο τους λογους ειναι οτι γνωρισα και ερωτευτηκα εναν ανθρωπο εδω στην Ελλαδα...

-Ηταν ο κυριοτερος λογος που ηθελες να παραμεινεις;
-Και γι'αυτο,ναι.Αλλα κυριως ηθελα να παιζω...

-Ποτε αρχισες να παιζεις βολλευ;
-Στα 18 μου,πριν δεκα χρονια δηλαδη.Πιο πριν επαιζα ποδοσφαιρο!

-Και πως σε κερδισε το βολλευ;
-Τοτε ημουν ψηλοτερη και δυνατοτερη απο τα αλλα κοριτσια...

-Τωρα δεν εισαι;
-Ειμαι,αλλα οχι τοσο(γελια)

-Και η καρριερα σου πως ξεκινησε;
-Στην αρχη στο σχολειο.Επειτα δοκιμαστηκα σε ενα κλαμπ και τους αρεσα και κερδισα ενα συμβολαιο μαζι τους.Επαιξα σε πολλες ομαδες στη Βραζιλια...

-Το ευρωπαικο βημα ποτε το επιχειρησες;
-Το 2008 πηγα στην Πορτογαλια,στη Μαδειρα και εμεινα εκει για τρεις σεζον,τις καλυτερες της μεχρι τωρα καρριερας μου...

-Σε νησι,με τουρισμο,ειχες διαθεση και μυαλο για βολλευ;
-Ναι.Και ομως.Αλλα η αληθεια ειναι οτι περασα φανταστικα εκει,το λατρεψα το μερος αυτο!

-Που συνεχισες μετα;
-Στην Τενεριφη

-Απο νησι σε νησι,ε;
-Ναι(γελια)!Μου αρεσει η θαλασσα παρα πολυ!

-Και επειτα;
-Στην Τσεχια και την Ολομουτς και αργοτερα στην Πολωνια,στη Σταλ Μιελετς

-Στην Ελλαδα πως ηρθες;
-Μια φιλη μου μου προτεινε να δοκιμασω την τυχη μου στους Ιωνες και ετσι υπεγραψα

-Τιτλους κερδισες στην καρριερα σου;
-Στην Ευρωπη δεν ημουν τυχερη,ομως στην πατριδα μου κερδισα το Κυπελλο και πολλα περιφερειακα πρωταθληματα τα οποια οπως γνωριζεις ειναι πολυ σημαντικα.Κατεκτησα τιτλους στα τοπικα του Ριο Ντε Τζανειρο και του Σαο Παολο,μεταξυ αλλων...

-Απο τις πεντε ευρωπαικες χωρες που εμεινες,ποια σου αρεσε πιο πολυ;
-Η Πορτογαλια αναμφιβολα.Η πολη που εζησα ηταν τελεια,απλα απιστευτη!

-Σε βοηθησε και η γλωσσα...
-Ναι σιγουρα παιζει σημαντικο ρολο.Και η Τσεχια μου αρεσε επισης

-Το επιπεδο εδω στην Ελλαδα πως σου φανηκε;
-Σιγουρα ειναι υψηλο,οχι ομως αντιστοιχο του πολωνικου πρωταθληματος για παραδειγμα.Ο Παναθηναικος ειναι γνωστο ονομα,ομως δυνατες ομαδες ειναι η ΑΕΚ και ο Ολυμπιακος.Νομιζω πως ο τιτλος θα κριθει αναμεσα τους...

-Που συναντησες τους πιο θερμοαιμους οπαδους;
-Στην Πολωνια.Και βεβαια στη Βραζιλια

-Οι φιλαθλοι ερχονται για να δουν ενα θεαματικο αθλημα οπως το βολλευ;Η' για να θαυμασουν τα γυναικεια σωματα;
-Σε αυτο πρεπει να απαντησεις εσυ και σαν οπαδος και σαν αντρας(γελια)

-Πως και δεν εγινες μοντελο;Εχεις κορμαρα,εισαι ψηλη...
-Ειμαι λιγο χοντρη για τοπ μοντελ.Αυτες ειναι κοκκαλιαρες(γελια)

-Ειναι αληθεια οτι ορισμενοι προπονητες ή προεδροι την πεφτουν για σεξ σε αθλητριες;
-Δε μου εχει τυχει κατι τετοιο προσωπικα,ομως εχω ακουσει αρκετες φορες,τετοια κρουσματα απο συναθλητριες μου.Ναι,ειναι αληθεια λοιπον!

-Λεσβιες υπαρχουν στο χωρο;Ετσι ακουγεται...
-Κοιτα,ναι,ισχυει,παλι χωρις να ξερω εκ πειρας,ακουγοντας τα κουτσομπολια ομως,ναι,αντιλαμβανομαι κατι τετοιο

-Τζουλιανα σ'ευχαριστω για τη συνεντευξη,σου ευχομαι ο,τι καλυτερο στη ζωη και τη σταδιοδρομια σου και ελπιζω να ξαναρθεις καποια στιγμη στην Ελλαδα...
-Ευχαριστω πολυ,να εισαι καλα!
.

Blog Archive