Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2013

PostHeaderIcon ΕΙΜΑΙ ΘΡΑΣΥΣ

Μπορει να κερδισαμε χτες τα ξημερωματα στο χοκευ,ομως στον ιπποδρομο σημερα μας γ@μησ@ν,εξ'ου και η φωτο.Και μπορει να επαιξα τελευταια στιγμη το αγαπημενο μου αλογο τον Ραπιντους,που με δικαιωσε,ομως που να βρεις Μεγαλο Κλαυδιο,Ιν Χαι Εστημ και Μαιτυ Μαους ταυτοχρονα στο Σκορ6;Καλα για την ηττα της Χαμλα ή το διασυρμο της Ερκυνας;Δε μπορει το παλληκαρι που λεει και ο Αγγελος ο Αναστασιαδης.Για τον Δημητσανη λεω που αποδειχθηκε περιτρανα σημερα πως στις λασπες κανει κακα πανω του...
Δε σας εχω συνηθισει εσας τους στοιχηματικους σε τετοια κειμενα,οποτε παμε στα δικα μας...
Εχω κυκλωσει απο την  Τριτη το διπλο της ΜΠΑΜΠΕΡΓΚ στο Στρασβουργο.Και επειδη ειμαι θρασυς,χωρις χαντικαπ.Το πλαισιωνω με τεσσερις ασσους και ενα διπλο απο την 2η Ολλανδιας και πιο συγκεκριμενα με το εκτος εδρας τριποντο της ΕΞΕΛΣΙΟΡ και με τις εντος εδρας νικες των ΣΠΑΡΤΑ ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ,ΦΟΛΕΝΤΑΜ,ΦΕΝΛΟ και ΦΚ ΑΙΝΤΧΟΦΕΝ.
Τα λεμε αργοτερα με την γιαπωνεζικη δυαδα που εχω επιλεξει για το πρωι του Σαββατου,τις γααλικες ιπποδρομιες της αυριανης ημερας,ενω ολο το Σ/Κ θα υπαρχουν συνεχη updates για στοιχημα και ιπποδρομο...
Καλα να περασετε ο,τι κι αν κανετε αποψε...
.

Blog Archive