Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

PostHeaderIcon ΓΝΩΜΕΣ,ΣΑΝ ΚΑΦΕ ΤΡΥΠΟΥΛΕΣ

Ο Κλιντ Ιστγουντ ειχε πει καποτε οτι οι γνωμες ειναι σαν τις κωλοτρυπιδες,ολοι εχουν απο μια.Γνωμη μου ειναι πως η ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ θα κατακτησει το Μουντιαλ.Στο ψαχνο κατευθειαν,δε σας κουραζω,ουτε σας βαζω στην αναμονη.Αναλυσεις κλπ θα βριτε παντου,οποτε ποιος ο λογος να διαβαζετε εμενα;Εγω απλα δινω προγνωστικα.Αλλοι με βριζουν,αλλοι μου στελνουν συγχαριτηρια.Ολους σας αγαπαω,κανεναν δε μισω και το ξερετε.Εκτος αν μου πατησετε τον καλλο...
Ξεφυγα!Γιοματαρι η Αργεντινη και δεν θα ηθελα να ειμαι-ειλικρινα-εκλεκτορας της.Ποιον να πρωτοβαλω να παιξει;Και επειδη μου αρεσουν τα δραματα,επειδη οταν οι αλλοι μυριζουν λουλουδια,εγω ψαχνω το φερετρο,ισως οι Βραζιλιανοι παθουν καζο αναλογο του 1950.Και τοτε,τι φανελες θα επιλεξει η σελεσαο;Μπλε;
Επειδη πολλοι απο εσας με ρωτατε γιατι τετοια σιγη στο Παγκοσμιο Κυπελλο...Προτιμησα το διπλο της Μποεμιαν,απο το Χ2 του Καμερουν,αλλα ας οψεται η δουλεια,το μεροκαματο.Ενω εκλαιγα οταν ο Σμαιχελ στο Euro το 1992 απεκλειε στα πεναλτυ τους Ολλανδους,δεν πιστευα στα ματια μου οταν ειδα το 1-5 των ορανιε.Στην πρεμιερα πιστευα το Χ ημιχρονο ασσο τελικο των διοργανωτων,αλλα δεν περιμενα 3-1 σκορ.1-0,μπορει...
Πλεον μπαινουμε σε ρυθμους Μουντιαλ και σαμπα...
Κοριτσακια,θα μεινετε αταιστες και πεινασμενες κανα μηνα,περιπου...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ,νικητρια Παγκοσμιου Κυπελλου,σε μονο αποδεκτο
.

Blog Archive