Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

PostHeaderIcon ΚΑΡΔΙΑ ΑΠΟ ΠΕΤΡΑ

Καλημερα!Οι αριστοκρατες της Φρεντρικσταντ αποδειχθηκαν λιγουρηδες και εχασαν απο τη Μπαρουμ.Φταιω και εγω βεβαια που δεν πιστεψα στους Μαιαμι Χιτ,μετα την ηττα στο πρωτο ματς στο Σαν Αντονιο...
Το οτι θα χαλαγε το air condition στο Τεξας στο πρωτο ματς δεν το ειχα προβλεψει,οπως δεν προβλεψα οτι θα χαλαγε και το pc μου ανημερα των γενεθλιων μου.Ενα τσαφ στο τροφοδοτικο και αυτο ηταν.Ας ειναι καλα η μαυρουλα της φωτογραφιας που επισκευασε τον υπολογιστη μου.Ενα μεγαλο συγγνωμη που σας αφησα χωρις γαλλικες ιπποδρομιες τη Δευτερα και ενα μεγαλο ευχαριστω στην κοπελα απο την Ουγκαντα που σπουδαζει στην Ελλαδα και δεν μου πηρε χρηματα.Εκανα την καρδια μου και ο,τι αλλο ειχα πετρα και την αποζημιωσα...
Στα δικα μας τωρα,η ΓΚΑΙΣ ξεκινησε σαν φαβορι για την ανοδο αλλα ανελπιστα βρισκεται χαμηλα.Η ομαδα του Γκετεμποργκ πληρωνει καλα αν ξυπνησει στην εδρα της Γιονσεπινγκ και το διπλο θα μπει στο παιχνιδι μου...
Οπως θα μπει και το διπλο της ΜΠΑΡΙ που διαθετει πιο βαρια φανελα απο τη ΛΑΤΙΝΑ και το Χ του Σαν Νικολα αποτελει μαγικη εικονα...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΜΠΑΡΙ-ΓΚΑΙΣ σε δυαδα
.

Blog Archive