Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

PostHeaderIcon ΚΕΝΟΣ ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Αν εβαζα μια εικονα δικη μου διπλα απο αυτη που βλεπετε,που θα επεφτε το ματι σας περισσοτερο;Η' αν εβαζα μονο δικη μου,θα χαλαγε κανεις τον πολυτιμο χρονο του για να διαβασει καποιες αραδες χωρις ουσια και νοημα που εχουν σκοπο να καταληξουν σε μια προταση στοιχηματικη;
Και αντι να ειμαι αραχτος διπλα απο το μωρο κι εγω,χαλαω τα ματια μου σε εντυπα ηλεκτρονικα και μη για να σας φωσω μασημενη τροφη,να πατε στον πρακτορα σας να τα σπρωξετε.Κι αν δεν εχετε πρακτορα εχετε μπουκ ή τον λογαριασμο σας στο ιντερνετ σε εταιρια...
Προλογος κενος,απλα για να γεμισει η ασπρη οθονη γραμματα.Η' μηπως ειναι η απαντηση μου σε οσους-ες ρωτανε γιατι δεν βαζω δικη μου φωτογραφια στα αρθρα μου;
Να ευχηθουμε καλη επιτυχια στα αντιπροσωπευτικα μας συγκροτηματα σε ποδοσφαιρο και μπασκετ,αντιστοιχα,που χρονια τωρα μας κανουν υπερηφανους και μας βγαζουν στους δρομους...
Η Βιλα Νοβα δεν εκανε μαγκια χτες,θα παω σημερα σε δυαδα,με μπασκετ και ποδοσφαιρο.Η ΜΠΟΛΟΝΙΑ ειναι απο τα φαβορι της Serie B,θελει να επιστρεψει αμεσα στα σαλονια του ιταλικου ποδοσφαιρου και ναι μεν εχει κενα στην αμυνα αλλα δεν νομιζω να τα πληρωσει με την πρωταρα Βιρτους Εντελα.Ασσος...
Σε δυαδα με την νικη της ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ διχως χαντικαπ.Τα καγκουρο ευκολα ή δυσκολα θα ξεπερασουν το εμποδιο της Τουρκιας και θα βρεθουν στους 8 του Μουντομπασκετ...
Ισως επανελθω με τα βραδυνα...
.

Blog Archive