Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

PostHeaderIcon ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΒΙΑΣΤΑ ΣΗΜΕΙΟ

Ειναι απο τις μερες που δε μου βγαινει αβιαστα καποιο σημειο.Θα μου πεις,τις αλλες μερες που σου βγαινει τι καταφερνεις;Ε,ολο και κατι κανουμε,ασχετα αν ο μηνας εξελισσεται σε τραγωδια.Με αναλαμπες δεν κανεις διαφορα...
Και τι να διαλεξω;Τον τοκογλυφικο ασσο της ΙΝΤΕΡ;Το κινητρο της ΑΣΙΡΙΣΚΑ;Η' ετσιθελικα την πρωτη εντος εδρας νικη της ΠΟΥΜΑΣ;Αντε να τα παρω αυτα τα τρια σε παρολι,αφενος γιατι εχω σκυλιασει να ρεφαρω,αφετερου επειδη αουτσαιντερ τυπου Τουρκου θελουν,αλλα δεν ξερω αν μπορουν..
Μου φαινεσαι οτι θα κατσω πιο πολυ να μελετησω τα αυριανα ματς που μου καθονται καλυτερα στο ματι...
.

Blog Archive