Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

PostHeaderIcon ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Εχει δυσκολεψει πολυ το στοιχημα.Δε μπορεις να βασιστεις πουθενα πλεον.Ουτε σε μαθηματικα δεδομενα,ουτε σε τζιρους,ουτε σε values,ουτε σε φορμα,απουσιες,βαθμολογιες,παραδοσεις.Και πρεπει να εχεις τεντωμενες τις κεραιες σαν την κατσαριδα για να συλλαμβανεις τα παντα,oλες τις πληροφοριες,ολες τις αλλαγες.Δυστυχως,εγω ενας απλος δελτιοριχτης ειμαι,σε ενα πρακτορειο τυχερων παιχνιδιων,που κανω το χομπυ μου ως γραφιας και μεταφερω σε κειμενο το παιχνιδι μου.Οποιος θελει ακολουθει,οποιος δε θελει,ας μπανιζει τα γκομενακια που βαζω στις φωτογραφιες,ας κραταει καμια ατακα απο την εμπειρια μου στο επαγγελμα και στο κουμαρι τοσα χρονια και ας μην υιοθετει τα προγνωστικα μου...
Το εχω ξαναπει,και να δω κατι τελευταια στιγμη,ή να μαθω κατι πριν τη σεντρα,υπαρχουν αντικειμενικες δυσκολιες στο να υπαρξει αναρτηση και γι'αυτο δεν υπαρχουν σερι απο ταμεια.Θα γινει ομως και αυτο να ειστε σιγουροι...
Παρασκευη σημερα,φιναλε στην Ιρλανδια και πριν απο το Φως στο Τουνελ θα κατσω να δω την ματσαρα Ντανταλκ-Κορκ οπου κρινεται ο πρωταθλητης.Στοιχηματικα θα απεχω απο αυτον τον αγωνα,ας το παρει ο καλυτερος,οσο κλισε κι αν ακουγεται.Ιπποδρομιες ελληνικες δεν εχει σημερα,αρα λογικα θα παρουσιαστω πιο αφοσιωμενος στη μαχη με τους μπουκ και παρα τη διαθεση μου που ειναι σαν τον βροχερο καιρο,εχω την αισθηση πως αυτη τη φορα θα νικησω...
Οπως νομιζω οτι θα νικησει και η ΑΛΜΙΡΕ που μετρα σημαντικες επιστροφες αποντων και επιπλεον αλλαξε και η ψυχολογια της με το διπλο μεσα στη Φολενταμ.Αντιθετα η Χελμοντ ειναι κακιστη φετος και παραλληλα το απουσιολογιο της ειναι γεματο.Ο ασσος εχει εδω τον πρωτο και τον τελευταιο λογο...
Την απευθειας ανοδο αναζητα η ΛΙΟΥΝΓΚΣΚΙΛΕ.Η Συριανσκα τα εχει παρατησει,υπαρχουν σκιες στα παιχνιδια της και δε νομιζω οτι θα σταθει εμποδιο στο φαβορι.Η σουηδικη ομαδα πολυ θα ηθελε να δει την ομαδα των μεταναστων να υποβιβαζεται...
Με νεο τιμονιερη η ΣΕΑΡΑ συνεχιζει την προσπαθεια της για να εισελθει στην προνομιουχο τετραδα που οδηγει στα σαλονια του βραζιλιανικου πρωταθληματος.Η Σαντα Κρουζ δυσκολα θα παρει βαθμο ή βαθμους απο το πληγωμενο θηριο...
Δε σταματαω σε τριαδα,θα βαλω και τον ασσο διχως χαντικαπ της ΖΑΛΓΚΙΡΙΣ στο παρολι μου.Η Νιζνι γυρισε ενα χαμενο ματς με τη Ντιναμο Σασαρι στην  πρεμιερα της στην Ευρωλιγκα,οι Λιθουανοι σταθηκαν αξιοπρεπως στη Μαδριτη κοντρα στη Ρεαλ και εχουν το ειδκο βαρος για να λυγισουν στο Καουνας τους πρωταρηδες στην κορυφαια διοργανωση αντιπαλους τους...
.

Blog Archive