Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

PostHeaderIcon ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΠΛΕΟΝ SFIGAO KAI GHOST RIDER

Δυστυχως το Betghosts το εχω παραμελησει...
Ω ναι!Μπορει να το εχω σαν παιδι μου,αλλα ο,τι αφηνεις σε αφηνει!Και επειδη δε βλεπω
ανταποκριση απο Τρενο,Γιαγκο,,Σφιγγαο,Γκοστ Ραιντερ(να ζησετε οι δυο τελευταιοι κιολας,ξεχασα να σας ευχηθω δημοσια) λεω να γραφω μονο ιπποδρομο εδω.Τι λετε;Περιμενω τα σχολια σας...
Οπως κι εσεις περιμενετε τις απαντησεις στα e-mail που μου στειλατε,συντομα θα τις εχετε...
Στο αλλο site που γραφω,το bet μου ηταν ο ασσος της Μπατε Μπορισοφ,εδω πηγα με παρολι...
Sorry guys-and girls-παμε στα μεταμεσονυκτια μηπως βγουν φαντασματα...
Οπως της ΟΥΑΤΣΙΠΑΤΟ,που θα κανει τον πατο της Σαο Παολο,σαν αυγο μελατο.Ετσι δηλωσε ο κοουτς της.Ενταξει,οχι ακριβως ετσι,αλλα οι Χιλιανοι θα πανε για το διπλο στη Βραζιλια...
Σε παρολι,με ΣEΑΡΑ και ΠΟΝΤΕ ΠΡΕΤΑ...
.

Blog Archive