Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

PostHeaderIcon ΤΖΟΚΕΡ

Αμοκ εχει πιασει ολον τον κοσμο με το Τζοκερ.Και η πλακα ποια ειναι;Ερχονται στο πρακτορειο και λενε,σιγα μην το πιασω εγω.Τοτε κυρα μου,τι μπαινεις μεσα και παιζεις;Η' το αλλο,εγω ας πιασω 4 συν 1.Τοτε αρχηγε μου,παιξε προτο και παρακαλα να πιασεις 6αρι,ή γυρνα το στον ιπποδρομο και παιζε κανα γαλλικο Σκορ4.Υπαρχει βεβαια και η αλλη κατηγορια,ζευγαρακια που αφηνουν ανοιχτη μια χαραμαδα στην τυχη τους και μετα πανε και πινουν καφεδια και κανουν σχεδια για το πως θα πορευτουν στη ζωη τους αν πιασουν το τζακ-ποτ.Ιδιαιτερη κατηγορια οι στοκοι,που παρολο που αφιερωνεις χρονο και φαια ουσια για να τους εξηγησεις πως παιζεται το παιχνιδι,ενω απο πισω υπαρχει ουρα που θελει να καταθεσει τα δελτια,αυτοι κανουν το παν,οχι βεβαια επιτηδες,για να σου σπασουν τα νευρα...
Βλεπω παντως να κανει παλι τζακ-ποτ,να τα παιρνει με ενα δελτιο ο Μελισσανιδης στο τελος και να λεει στη Δουρου ο Τιγρης,δε σε εχω αναγκη για την Αγια-Σοφια,με αυτοχρηματοδοτηση...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΠΑΟΚ-ΠΟΥΜΑΣ-ΜΙΛΑΝ σε ξερη τριαδα
.

Blog Archive