Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

PostHeaderIcon ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗ ΧΟΜΠΡΟ

Επιστροφη για τον Ιπποκαμπο στην στοιχηματικη δραση μετα απο μια περιπου εβδομαδα οπου το
κουπονι ηταν φτωχο.Αφενος οι επαγγελματικες μου υποχρεωσεις,αφετερου η στροφη μου στο live στοιχημα με εκαναν να απεχω απο τα γραπτα.Ισως δεν πιστεψα σαν αναρτησεις ομαδες οπως η Μπερτον,η Λευκορωσια,η Γουαδαλαχαρα και η the one and only Αλμιρε,οχι βεβαια πως δεν τις πιστεψα στα bet μου,αλλα γλιτωσα και μπανανοφλουδες τυπου Παλμειρας και Μπραγκαντινο.Σημασια εχει βεβαια τι εγραψα εδω,οχι στην τσεπη μου,οποτε παμε παρακατω...
Σημερα,θα δειξω εμπιστοσυνη στην αγαπημενη μου αγγλικη ομαδα,τη ΝΟΡΙΤΣ,η οποια αν θελει να διατηρησει τις βλεψεις ανοδου ζωντανες πρεπει να ξεκινησει την αντεπιθεση της απο σημερα κιολας κοντρα στην Μπραιτον...
Σε δυαδα με τη Χελμοντ Σπορ.Τραγικη φετος,οντως,αλλα αν δεν κερδισει την Ακιλιζ ποια θα κερδισει;
Εσεις οι μπασκετικοι που σας εχω καλομαθει,παιξτε την Κηφισια να νικησει την Αεκ,ενω απο αουτσαιντερ ριξτε μια ματια στη Χομπρο...
.

Blog Archive