Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

PostHeaderIcon ΦΛΕΡΤΑΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΠΑΡΓΟΥΜΑΝ

Σε γιορτινο mood αποψε,ευχαριστω ολους οσοι μου ευχηθηκαν χρονια πολλα,τηλεφωνικα,με γραπτο
μηνυμα και απο κοντα και να ευχηθω κι εγω με τη σειρα μου στις συνονοματες και σε λοιπους Θανασηδες,ακομη και στο δημοφιλες χαρτοπαιγνιο...
Χτες μονο με καλυψη στη Λεγκανες ή σε συστημα 1,2 γλιτωναμε,ως μη γενομενο το αποτελεσμα...
Πιο πολυ fun bet σημερα,με το Χ της Ασκολι,το διπλο της Καλιαρι και τον ασσο της Μποαβιστα.Δε θα το αναλυσω και πολυ,θελω να σχολασω απο τη δουλεια και να παω να τα πιω μεχρι πρωιας σε καποιο μπαρ φλερταροντας την καυλιαρα μπαργουμαν.Θα την κερασω κανα-δυο ποτα και θα την περιμενω να τελειωσει τη βαρδια της.Αν δεν εχω γινει λιωμα εως τοτε.Εχω και το ιπποδρομιακο κειμενο να τελειωσω,γεματη η ημερα της γιορτης μου,αλλα με τα προβληματα στα ντεντενια δεν την χαρηκα οπως ηθελα...
.

Blog Archive