Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

PostHeaderIcon KONTEYEI ΦΛΕΒΑΡΗΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕΦΤΕ

Η παριζιανα μας σνομπαρε χτες,οχι οτι η δυαδα Κερεταρο-Αλμιρε θα εκανε τιποτα,αλλα νομιζω πως
απο το Φλεβαρη πρεπει να ειμαι προσηλωμενος στο πλανο μου.Ακομη και αν παει ασχημα στην αρχη του ενας μηνας,εγω πρεπει να συνεχισω να παιζω οπως πρεπει και οχι οπως θα ηθελα για να ρεφαρω.Και καπως ετσι,σημερα το πρωι που δεν ασχοληθηκα με την Αυστραλια,την οποια την εχω αφησει γενικως,οπως και την Ιαπωνια,το κυκλωμενο διπλο των Σεντραλ Κοουστ Μαρινερς δεν παιχτηκε ουτε καν στο ημιχρονο.Δεν ηθελα να μπλεξω με την πρεμιερα στην Κολομβια και παρε διπλο της Τζαγκουαρες μεσα στη Φορταλεσα.Να ειναι καλα ο Δολαριουλης και τα συνθετα του,που μας γεμισαν ευρω...
Σημερα,ο μπασκετικος μου φιλος ο Δημητρης με ρωτησε αν ειναι δυνατον να εχει 1,5 ποντο υπερ του το Λαυριο με την Κηφισια και ο ασσος να πληρωνει 1,65."Λες να πανε παραταση;",τον ρωτησα και μου εκλεισε το ματι.Δεν ειμαι βεβαια για τοσο extreme καταστασεις,οπως δεν ειμαι και για το διπλο της Μαριεχαμν.Απο 7,75 επεσε στο 4 και το προσπερναω.Παραδοσιακα σε τυφλο πονταρισμα παραπεμπει η Κρου,η Πιτερμπορο ειναι κυπελλικη ομαδα και μπορει να αποκλεισει την Γουεστ Μπρομ,παει πολυ πιστευω να κερδισει και παλι η Γουεστ Χαμ τη Λιβερπουλ.Ενδιαφερον ματς παντως για τους δυο που καθονται στους παγκους.Τυπαρες και οι δυο με λαμπρο μελλον στην προπονητικη...
Παω λοιπον σημερα σε παρολι και ξεκιναω με το ΜΑΓΔΕΜΒΟΥΡΓΟ,που για μενα μαζι με τη Ντιναμο Δρεσδης ειναι ισως το μεγαλυτερο ονομα στην 3η Γερμανιας.Αν θελει να ανεβει,ματς οπως αυτα με τους ερασιτεχνες της Βερντερ πρεπει να τα καθαριζει.Κοντευει Φλεβαρης και η ΣΕΝΤ ΜΙΡΕΝ δεν εχει κανει σεφτε εντος εδρας.Μηπως ηρθε η ωρα κοντρα στην ουραγο Αλοα.Η ΤΣΕΛΤΕΝΑΜ κυνηγα την πρωτοπορο Φορεστ Γκριν.Αν η τελευταια στραβοπατησει με την Μακλσφιλντ,την προσπερνα με νικη επι της Μπρομλει.Και επειδη πρεπει να ανεβασω λιγο τον συντελεστη θα κολλησω τη ΜΟΝΤΕΝΑ.Κοντρα στην Τερνανα,τα καναρινια μπορουν να πετυχουν το πρωτο τους φετινο διπλο...
Αν καποιος δε βλεπει την ιταλικη ομαδα,μπορει να κολλησει την Γιουβεντουτ Ουνιδα που αντιμετωπιζει την αποδυναμωμενη Σανταμαρινα.Προσωπικα θα τις βαλω και τις δυο...
.

Blog Archive