Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

PostHeaderIcon Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ...

...καθοταν διπλα μου στα επισημα της Νεας Σμυρνης και παρακολουθουσαμε το Πανιωνιος-Εργοτελης.Με το που κανει ο Λεαλ το 0-1 για τους Κρητικους,γυρναει και μου λεει:''Του χρονου,η Β Εθνικη θα κανει ρεκορ εισιτηριων,στο ΑΕL ΑRΙΝΑ,στο Λαρισα-Πανιωνιος".Ηταν 16 Οκτωβριου και φαινεται να δικαιωνεται...
Ανθρωπος του μπασκετ ο Δημητρης,τον ρωτησα τι βλεπει στο σημερινο ματς του ΟΑΚΑ για την Α1."Ισαμε 18 ποντους θα φτασει η διαφορα".Δεν εχω λογο να κοντραρω ουτε το φιλο μου,ουτε την ομαδα μου.Κολαση το γηπεδο,ο Σπανουλης θα περασει το δικο του μαρτυριο και οι πρωην συμπαικτες του θα πανηγυρισουν στο τελος...
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-χαντικαπ 7,5 υπερ των φιλοξενουμενων-ΑΣΣΟΣ,σε μονο αποδεκτο
.

Blog Archive