Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

PostHeaderIcon A ΡΕ ΝΤΙ ΝΑΤΑΛΕ

Επιτρεψτε μου να ευχηθω χρονια πολλα στον μπαμπα μου που εχει τα γενεθλια του,πρωτα.Και καλο μηνα σε ολους μας.Υπομονη Ελληνιδες και Ελληνες.Σε ενα μηνα το πολυ θα καλυτερεψουν τα πραγματα.Don't worry,be happy.Η φτωχεια θελει καλοπεραση.Για εναν ακομη μηνα εστω...
Ρε τον πουστη τον Ντι Ναταλε.Αγεραστος ειναι,σαν τον Δακη τον τραγουδιστη.Στο 93' μας χαλσε το ταμειο.Αλλα η υποθεση θελει να εισαι και λιγο τυχερος(βλεπε φωτο).Εγω εχω γκινια αυτο τον καιρο,αλλα και κατα περιοδους εξαρσεις...
Δυαδα σημερα,ετσι για να ξεκινησουμε τον Νοεμβρη νικηφορα.Ενα μπασκετικο και ενα ποδοσφαιρικο.ΤΟ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ θα κερδισει το Βανκουβερ που παρουσιαζεται ανυπαρκτο εκτος εδρας και η ΖΑΛΓΚΙΡΙΣ θα επικρατησει με 8+ ποντους της Αρμανι που δε μου γεμιζει το ματι...
.

Blog Archive