Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

PostHeaderIcon ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΜΑΘΕ ΤΗΝ ΤΡΑΝΜΙΡ

Στα χρονια του PlayStation1 ο φιλος μου ο Νικολακης,καλη του ωρα εκει στα καγκουρο που βρισκεται,με μυησε στο Football Manager.Ω ναι!Εγινα αλκοολικος με αυτο το παιχνιδι.Σαν φοιτητης σπαταλησα πολλες ωρες -οταν οι αλλοι διαβαζαν για την εξεταστικη- για να ξανακανω τη Λαρισα βασιλισσα,στη Γ' Λυκειου τα ματια μου κοκκινιζαν απο το πολυ παιχνιδι,ενω και οταν πηρα τον δικο μου υπολογιστη το μοναδικο game που αγορασα ηταν το Championship Manager...
Ο φρεσκο-Αυστραλος φιλος μου ηθελε να κανουμε την ΤΡΑΝΜΙΡ αχτυπητη.Ειχε εναν τερματοφυλακα η ομαδαρα απο την ευρυτερη περιοχη του Λιβερπουλ που λεγοταν Αχτενμπεργκ.Αυστριακος ηταν;Γερμανος;Ολλανδος;Θα σας γελασω.Εκει αρχισε να ξεδιπλωνει το ταλεντο του ο Τζεισον Κουμας,Ουαλλος με κυπριακες ριζες,τροδοδοτωντας τις δυο γερονταρες σεντερ φορ,τον Αλισον και ακομη εναν που το ονομα του μου διαφευγει.Ο ενας ηταν 40αρης σιγουρα,ο αλλος ηταν ενα βημα πριν τα δευτερα αντα...
Τελικα δεν καναμε το συνολο που ονειρευομασταν,αλλα τη συμπαθησα την ομαδουλα.Και σημερα κοντρα στην ουραγο Χαρτπουλ θα την τιμησω...
Αλλη μια αγγλιδουλα που γουσταρει κοντινος μου ανθρωπος ειναι η ΜΚ ΝΤΟΝΣ.Αδυναμια του πατερα μου.Εγω παλι τη μισω απο τοτε που διελυσε την Γουιμπλετον και ονειρευομαι τη στιγμη που αυτες οι δυο θα βρεθουν αντιμετωπες.Επιθετικη ομαδα η λατρεια του μπαμπα,υποδεχεται την Λειτον Οριεντ που δεν ειναι σε καλο φεγγαρι.Ασσος,για να μην πω και οβερ...
Παω σε τετραδα.Αν γινει το Σαντνες-Τρομσο δυσκολα θα φυγει απο τα λιγα γκολ.Ασχημος ο καιρος στη Νορβηγια,βαρυ τερεν,καμια δεν ειναι αδιαφορη,περιμενω κακο ματς με εμφαση στη δυναμη...
Ο ασσος της ΜΟΝΤΕΡΕΙ δεχεται πιεσεις.Και η Τολουκα εχει κινητρο,αλλα ειναι φλυαρη εως κακη τις τελευταιες αγωνιστικες...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΤΡΟΜΣΟ(Under)-ΜΚ ΝΤΟΝΣ(1)-ΤΡΑΝΜΙΡ(2)-ΜΟΝΤΕΡΕΙ(1) σε τετραδα
.

Blog Archive