Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

PostHeaderIcon ΤΟ ΚΟΚΚΑΛΑΚΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΕΡΙΔΑΣ

Αγαπητα μου φαντασματακια παραλιγο να μην ξαναδιαβασετε τον φιλο σας τον Ιπποκαμπο.Παραλιγο να γινω φαντασματακι κυριολεκτικα!Και εξηγω.Η τσιπουρα το μεσημερι μου εριξε ντριμπλα με εξωτερικο φαλτσο και η μπαλα περασε κατω απο τα ποδια μου.Ενα κοκκαλακι σταθηκε στο φαρυγγα μου και ευτυχως ειχα το κοκκαλακι της νυχτεριδας!Αγιο ειχα!Κοντεψα να πνιγω!Μου φαινεται θα αρχισω να υποστηριζω Βαλενθια,οπως το Τρενο Φαντασμα,η απουσια του οποιου,επειδη με ρωτατε,οφειλεται στις στρατιωτικες του υποχρεωσεις...
Οπως καταλαβατε,το οτι εχασα την Αμπερντιν χτες,περναει,για μενα τουλαχιστον σε δευτερη για να μην πω και τριτη και τεταρτη και πεμπτη μοιρα...
Ελπιζω αναλογη τυχη βουνο να εχουμε και στο σημερινο μας bet.Θα παμε με τετραδα.Γρηγορα γρηγορα ομως γιατι εχουμε και αυριανες κουρσες και παραλληλα εχοντας βρει ηδη ενα ματς για την Πεμπτη,αναζητω τη συνεχεια του παρολι...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΝΟΡΙΤΣ-ΜΠΙΛΜΠΑΟ-ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΙΤΙ-ΣΕΛΤΙΚ σε ξερη τετραδα
.

Blog Archive