Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 21 Απριλίου 2013

PostHeaderIcon ΒΑΡΕΛΙΣΙΑ ΜΠΥΡΑ

Τα "να τα παρεις φαρμακα" και "ουτε για φαρμακα να μη σου φτανουν" εχουν πιασει τοπο.Ξερω,σας εχω ζαλισει αυτες τις μερες που ειμαι αρρωστος,αλλα ανθρωπος ειμαι κι εγω με ελλατωματα.Ειμαι γκρινιαρης,παραπονιαρης,νευρικος,αγχωδης...
Τη φωτογραφια δεν ξερω αν την εβαλα επειδη βλεπω το βαρελι και θα γουσταρα μια μπυριτσα ή ενα μισοκιλο κρασι,αναλογα τι κρυβεται μεσα.Ισως την τοποθετησα επειδη η Δομνα αποτελει γουρι μας.Μπορει και για τους δυο λογους.Σωστα μαντεψατε,θα παιξω την ΑΕΚ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.Δυο παρολι σημερα,ενα δυνατο,με μεγαλες αποδοσεις και ενα ακομη καπως πιο νορμαλ,αν θεωρουμε οτι ολα κυλουν φυσιολογικα οσο τα οι λιγκες πλησιαζουν στο τελος τους...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΜΟΥΡΘΙΑ-ΑΕΚ ΛΑΡΝΑΚΑΣ-ΖΟΥΛΤΕ-ΤΣΕΛΣΙ σε τετραδα
  • ΑΛΜΕΡΙΑ-ΧΕΡΚΟΥΛΕΣ-ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ-ΦΕΝΕΡ-ΕΣΤΟΡΙΛ σε παρολι
.

Blog Archive