Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

PostHeaderIcon ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕ,ΑΡΜ!

Το Ωχ του πατερα μου οταν του ανακοινωσα οτι η μεταθεση μου με στελνει στη Λημνο,με εβαλε για τα καλα στο κλιμα."Προσεχε,ειναι κωλονησο,εχω υπηρετησει κι εγω εκει".Αυτα ηταν τα λογια του και μετα απο μια ιωση,μια μολυνση στο ματια,ενα προσκαιρο χασιμο της φωνης μου για δυο εβδομαδες,μια ψυξη στην ωμοπλατη και εν τελει η πνευμονια με εκαναν να νιωσω καλα στο πετσι μου τη θα πει Λημνος...
Οποτε ναμαι παλι κοντα σας,με αναρρωτικη αδεια,για λιγες ημερες...
Η μοναδα μου δεν ειναι ασχημη,ουτε οσον αφορα στελεχη και φανταρους.Το φαγητο τρωγεται,αλλα οταν εχεις εξοδο,δεν εχεις πολλες επιλογες.Αν και νομιζω οτι μας αμολανε εξω επειδη δεν εχουν να μας ταισουν.Και τα ευρω φευγουν και αντε παλι τηλεφωνο στους γονεις για λεφτα.Θα μου πεις φιλε αναγνωστη,καλα ρε Ιπποκαμπε,δεν εκανες τα κουμαντα σου.Θα σου απαντησω.Μη μου ξυνεις πληγες ρε μεγαλε...
Εν πασει περιπτωση πρεπει να εισαι ατσαλινος χαρακτηρας για να γλιτωσεις την καταθλιψη.Το να κανεις περιπολο και να φαντασιωνεσαι κουνελια στιφαδο ή προβατινες στα καρβουνα,ειναι καπως.Αλλοι παλι φαντασιωνονται τα κουνελακια σαν αυτα του Playboy.Εκει ναι,υπαρχει προβλημα.Αν ξεπερασεις τη μοναξια,χαλυβδωνεσαι και γινεσαι σκληρος και αποκτας αυτοπεποιθηση,αμα σε παρει απο κατω,γ@μησε τα!
Αρκετα με τα χακι,παμε να δουμε τι παιζουμε σημερα...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ(1,-1.5)-ΓΚΕΤΕΜΠΟΡΓΚ(1)-ΓΙΟΝΣΕΠΙΝΓΚ(2)-ΚΑΛΜΑΡ(Over) σε straight παρολι
.

Blog Archive