Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Κυριακή 28 Απριλίου 2013

PostHeaderIcon TO ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

...για τον Ιπποκαμπο.Τετοιο στεγνο καθαρισμα δεν μου εχει ματατυχει στη ζωη μου.Δεν ακουμπαω ΤΙ ΠΟ ΤΑ...
Με τι καρδια,μυαλο και ψυχολογια να πονταρω πλεον;Και τι να διαλεξω την Κυριακη;Εδω μια αγωνιστικη δεν επαιξα ΑΕΚ ΛΑΡΝΑΚΑΣ και εβγαλε διπλο στον επιδοξο πρωταθλητη ΑΠΟΕΛ.Με 5,50 αποδοση παρακαλω...
Η τυχη με εχει εγκαταλειψει.Ο μπαρμπα Γιαννης ο φιλος μου ο καραφλας μου ειπε καποτε να πηγαινω πασο στη γκινια μου και να τα χωνω στην ευνοια.Εγω παλι,περιμενω να γυρισει.Το παπλωμα μαλλον...
Τι να μαντεψεις κυριακατικα;Τα πρωταθληματα σχεδον τελειωνουν,αυτα που αρχισαν τωρα τα περιμενουμε λιγο ακομη,αρα;Μικρες οι αποδοσεις,βρωμισαν πολλα παιχνιδια,αλλα δεν μπορω να απεχω...

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


  • ΖΟΥΛΤΕ-ΠΑΚΟΣ-ΙΝΤΕΠΕΝΤΙΕΝΤΕ-ΝΙΟΥΕΛΣ σε τετραδα
.

Blog Archive