Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

PostHeaderIcon ΘΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΜΟΥ

Οι τοκογλυφικες μου τασεις με αφησαν ξερο και παλι χτες.Και ενω ειχα επλογες,τους ασσους της Βελεζ και της Μπραντφορντ ή ακομα και σκετο το διπλο της Παρι,εβαλα το αμφισκορο στο ματσακι του Μαντσεστερ που κατι μεσα μου μου ελεγε για under ή no goal.Mαλλον θα πρεπει να εμπιστευομαι πιο συχνα το ενστικτο μου...
Παρολι μικο που λενε και οι αλογομουρηδες,για αποψε.Βλεπω μπασκετικες νικες των ΛΙΕΤΟΥΒΟΣ ΡΙΤΑΣ και ΝΤΙΝΑΜΟ ΣΑΣΑΡΙ με διαφορες ανω των 6 ποντων κοντρα σε Τσεντεβιτα και Μπαμπεργκ,αντιστοιχα...
Τα συνδυαζω με το αμφισκορο στο Νοτιγχαμ-Λεστερ που προκυπτει απο την παραδοση,καθως και με τον ασσο της Ο' ΧΙΓΚΙΝΣ.Πρωτο εντος εδρας ματς στο Λιμπερταδορες για τους Χιλιανους,μεγαλος ο ενθουσιασμος,ενω η Ντεπορτιβο Καλι εχει να λυσει τα διοικητικα προβληματα της,που οσο ναναι εχουν αντικτυπο εντος τερεν...
Σε παρολι...
.

Blog Archive