Αναγνώστες


powered by Agones.gr - Stoixima
betghosts. Από το Blogger.

livescores

powered by Agones.gr (livescore)
Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

PostHeaderIcon ΤΟ ΑΣΠΡΟ GOLF

Στη φωτογραφια βλεπετε τη Νανσυ.Ο Ηλιας ηθελε να την στριμωξουμε,δηλαδη εγω ηθελα ενα βραδυ που η κοπελα τα ειχε τσουξει και πριν τα πιει μου εδωσε το παρασημο.Εσυ ξερεις να φλερταρεις αγορι μου.Μποορειτε να ρωτησετε και τον Νικο Κουτσοπετρο.Μαζι της πηγαμε Μαρκοπουλο και Ταζ Μαχαλ στους Αμπελοκηπους πριν το ασπρο Golf του Νικολακη γινει παλιοσιδερα.Απο τοτε δεν το ξαναειδα ερωτικα το μοντελο.Εγινε η κολλητη μου το τελευταιο ετος της φοιτητικης μου ζωης και τη βοηθησα μαλιστα να περασει το εργαστηριο στο οποιο ειμασταν ομαδα.Πως;Αλλο καπελο!Η κυρια δε διστασε να κανει ρομπα τον κολλητο μου στα δυο πρωτα ετη,με φρασεις οπως:"Σεξ μ'αυτον;Βλεπεις το αναπτηρακι;Τοσος του ηταν!!!"...
Μιλαμε για πρασινο μικρο bic,ετσι;
Ας αφησουμε τη Νανσυ και ας παμε στη ΝΑΝΣΙ που παιζει με την Τρουα εκτος εδρας.Στο 3,40 το διπλο δε με αφηνει αδιαφορο και θα το συνδυασω με την απλη νικη της ΦΕΝΕΡ στο μπασκετ με αντιπαλο την Εφες...
.

Blog Archive